וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Presto

24.12.2007 / 8:21

עם Presto, לא צריך מחשב בשביל לקבל מיילים ותמונות . כל מה שנדרש זו מדפסת מיוחדת וחיבור לקו טלפון

אם אתם קוראים את המילים האלה, רוב הסיכויים הם שאתם יודעים להדליק מחשב, להיכנס לאינטרנט ולגלוש לאתרים שונים. אבל לא כולם כאלה – יש אנשים שלא מסתדרים עם טכנולוגיה, או פשוט לא אוהבים אותה. בימים כתיקונם היינו שולחים אותם לאי מבודד עם ספרים, משחקי שולחן ושאר תחליפים למחשב, אבל מה לעשות, זו חברה מתוקנת ואסור לעשות דברים כאלה. מדכא, מדכא.

אבל ברצינות, לא לכולם יש את היכולת להתמודד עם מחשב בכלל ועם האינטרנט בפרט. אבל לאנשים האלה גם מגיע ליהנות מיכולות התקשורת אותן מאפשרת הרשת. בדיוק בשבילם נוצר ה-Presto, שירות שמבוסס על מדפסת מיוחדת מבית HP. אקדים ואומר – נכון להיום, השירות פועל רק בארצות הברית, אבל קשה לי לדמיין שהחומרה שלו לא תהיה תואמת גם למדינות אחרות, ותוכנות אפשר להתאים די בקלות. אז יש סיכוי ש-Presto, או משהו מקביל, יגיע גם לארצנו הקטנה.

בבסיס השירות נמצאת, כאמור, מדפסת A10 של חברת HP, שמתחברת לקו טלפון רגיל. בצד השני של הקו יושב שרת, עליו נפתחת תיבת דואר אלקטרוני אישית. אל התיבה הזו ניתן לשלוח אימיילים ותמונות דיגיטליות, שמודפסות על תחנת ההדפסה בבית הטכנופוב החביב עליכם. על פניו זה נשמע מאוד פשוט, אבל יש בזה מן הגאונות. המוצר משווק בעיקר לאנשים מבוגרים שרוצים להיות בקשר עם ילדיהם, אבל יש להם בעיה עם הפעלת מחשב. המחיר של כל העסק הוא 149.99$ למדפסת, ו-9.99$ בחודש בשביל המנוי לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully