וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום 2007 - נגנים

25.12.2007 / 12:08

מה היו הנגנים הטובים ביותר שיצאו לשוק בארץ בשנה החולפת? קבלו מצעד של החמישייה המובחרת

לא יצאו המון נגנים חדשים לשוק הישראלי בשנה החולפת, אבל החברות המובילות שחררו לשוק כמה נגנים שעדיין הצליחו להעלות את הרף.

אייריבר קליקס

אייריבר קליקס 2 הוא לא המכשיר עם היכולות המדהימות ביותר שראינו השנה, אבל הוא קטן, חמוד, והממשק שלו גאוני. לא סביר שתצפו בו הרבה בוידאו וגם באינטרנט אי אפשר לגלוש בו, אבל לא תמצאו נגן שכיף יותר להשתמש בו.

אייפוד טאץ'

נאמר כבר הכל. ובכל זאת: כמו אייפון, אבל בלי טלפון. וזול יותר. ואפשר לקנות אותו בארץ. נאמר עוד משהו: אין קונצנזוס בנוגע למיקומו במקום השני. חצי ממערכת המצעד חש שהוא צריך היה להיות ראשון. החצי השני חשב שהוא צריך להיות שלישי. אבל החצי הראשון הוא פאנבוי של אפל והחצי השני עוין את הנגנים שלהם.

סמסונג פי2

מסך מגע הוא השחור החדש. P2, התשובה של סמסונג לאייפוד טאץ' הוא מכשיר דק וכיפי שחדש כל כך בארץ שלא הספקנו להעלות עליו ביקורת. היא תגיע בשנה הבאה, והיא תהיה חיובית מאד. אלמלא המחסור בתמיכה בעברית, אולי היה נגן השנה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ארכוס שש מאות וחמש וייפיי

רק לפני שנה לא היינו מעלים בדעתנו שנראה יכולות כאלה במחיר כזה. תזכורת: מסך מגע, גלישה (בתוספת תשלום), ניגון וידאו באיכות מעולה. הגודל שלו הוא הדבר היחיד שמונע ממנו להיות נגן השנה

סאנסה אקספרס

הקטנצ'יק של סאנדיסק הוא בחירה נהדרת למי שרוצה רק נגן מוזיקה. הוא זול, קל, נוח וכיפי. המטרה היתה לתת תחליף לכל מי שהיה קונה נגן סיני, והמטרה בהחלט הושגה בעינינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully