וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

25.12.2007 / 17:06

קמפיין חדש של ממשלת סקוטלנד מעודד צעירים לנהיגה בטוחה בעזרת פרסומות במשחקי אקס-בוקס 360

זהו, 2007 נגמרה. הטור הבא ייכתב, ככל הנראה, ב-1 בינואר 2008, כשתקופת החגים תהיה כבר מאחורינו ("ככל הנראה" נכתב כי אני רוסי, ורוסים אף פעם לא מתחייבים לשום דבר ב-1 בינואר. חוץ מהאנגובר, אולי).אבל את סיכומי השנה של תעשיית המשחקים נערוך בהמשך השבוע, ואילו בטור הזה אעסוק בדברים הרגילים – או, יותר נכון, הבלתי-רגילים – שקרו השבוע.

האירוע הכי חשוב של השבוע שעבר הוא כנראה השקת סרטון חדש ל-Duke Nukem Forever – 6 שנים לאחר שהסרטון האחרון יצא, ו-5 שנים לאחר שצוות הפיתוח החל את העבודה על המשחק מחדש. בסך הכל, אנחנו עברנו כבר את העשור הראשון של הפיתוח, ותאריך ההשקה הוא עדיין "יגיע כשיהיה מוכן" – תאריך שהומצא על ידי 3Drealms יחד עם חברת Blizzard. רק שבליזארד אשכרה מוציאה את המשחקים שלה, אפילו אם זה שנים לאחר התאריך הראשוני, והם מעולם לא אכזבו.

אז מה אפשר להגיד אחרי שראינו את הסרטון? התחושה הראשונית של התלהבות בעקבות קבלת מידע חדש מתחלפת מהר מאוד לתחושה של תסכול – כי בסך הכל, אין כאן שום מידע חדש. אפילו לא קצת. רק גרפיקה שנעשתה מראש, בלי שום הדגמות זמן אמת או סקרינשוטים שמראים איך המשחק ייראה.

אז כן, הסרטון ישנו, וזה טוב להייפ שעוד נשאר למשחק הזה, אבל אי אפשר לקרוא לזה צעד בדרך להשקת המשחק לחנויות. כל גרפיקאי מוכשר היה יכול לעשות משהו כזה, והסיבה היחידה לכך שאנחנו בטוחים באוטנטיות של הסרטון היא העובדה שהוא מופיע באתר הרשמי של 3Drealms.

בואו נקווה שב-2008 המתקרבת אלינו, נראה סוף סוף כיצד נראה המשחק החדש של דיוק ניוקם, ואולי אפילו נזכה לשחק בו. בינתיים, שווה להציץ ברשימה הנמצאת בקישור מתחת למילים אלה. זוהי רשימה חלקית של משחקים גדולים שיצאו בזמן ש-DNF נמצא בפיתוח.

נהיגה (וירטואלית) זהירה זה מגניב!

ממשלת סקוטלנד מאוד לא אוהבת נהגים שיכורים שעושים תאונות ונהרגים בכבישי המדינה. הם גם שמו לב שרבים מהנהגים האלה הינם צעירים. ומה צעירים עושים חוץ מלהשתכר ולדרדר את המכוניות לתהום? נכון, הם משחקים במשחקי וידאו!

העובדה שרבות מקונסולות הדור השביעי מחוברות לאינטרנט כל הזמן, מאפשרת למפתחי המשחקים להשתמש בשטחים מתוך המשחק בתור שטחי פרסום וירטואליים. זה אולי מעורר את זעמם של הגיימרים, אבל אין מה לעשות – עולם הפרסום הגיע גם למשחקים. התקווה של כולנו היא שפרסומות תעזורנה להוריד את מחירי המשחקים הנ"ל, אבל מבט ריאליסטי על העניינים מראה שכנראה לא באמת נרוויח משהו כזה.

הקשר בין שתי הפסקאות הקודמות הוא קמפיין חדש בעלות של 10,000 פאונד, שכולל הצגת שלטי אזהרה מפני נהיגה מסוכנת במשחקים על קונסולת אקס-בוקס 360. המשחקים שיושפעו הם Need for Speed: Carbon, Project Gotham Racing 4 ופרו אבולושן 2008 – שלושתם כותרים פופולריים מאוד באירופה.

קשה להגיד אם הקמפיין הזה יהיה אפקטיבי בצורה כלשהי. שני משחקי הנהיגה שנמצאים ברשימה לא ממש מעודדים נהיגה בטוחה, ולא מציגים מודלים ריאליסטיים של נזק. כך, יראו השחקנים את האזהרות מפני נהיגה מסוכנת בזמן שינהגו במהירות מאוד לא בטוחה במכונית וירטואלית שלהם, מה שיקשה על ספיגת המסר של הפרסומת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully