וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: SmartNAV

דידי חנוך

26.12.2007 / 8:28

לא אוהבים להשתמש בעכבר? קבלו את המוצר שיאפשר לכם להזיז את הסמן לפי תנועות ראש

עכברים למחשב הם טכנולוגיה שעובדת לא רע. העכבר מאפשר לכם להביא את הסמן לכל מקום במהירות ולבצע פעולות באופן יעיל. אבל יש לעכברים כמה חסרונות ברורים. הראשון הוא שלא כולם יכולים להשתמש בהם. יש אנשים שסובלים מבעיות פיזיות שמונעות מהם להשתמש בידיהם. ויש אנשים שיכולים להשתמש בידיים, אבל השימוש בעכבר גורם להם נזק. חלק מהאנשים בקטגוריה השניה כתבו את הטקסט שאתם קוראים כרגע. אז יש עכשיו בשוק הרבה עכברים ארגונומיים, אבל מדובר בפתרון חלקי. ויש אנשים שפשוט לא מתים על העכבר כאמצעי שליטה. הוא לא מהיר מספיק, נוח מספיק וכיו"ב.

לשלושת הקבוצות הללו מיועדים שלושת הדגמים של SmartNAV, מערכת להחלפת העכבר באמצעות חיישני תנועה. הגרסה הפשוטה פשוט מאפשרת החלפת העכבר על ידי סמן שנשלט על ידי תנועות ראש ושימוש במקלדת כתחליף ללחצנים של העכבר. זה הפתרון לאלה שסתם רוצים להחליף את העכבר במשהו שעשוי להיות יעיל יותר. הגרסה הזאת עולה 224 דולרים.

הגרסה הפחות פשוטה מוסיפה מתג חיצוני שמחליף את לחצני העכבר. המתג יכול להיות ממוקם לשימוש באמצעות היד או כף הרגל. ניתן גם להתקין שני מתגים ללחצן השמאלי והימני. הגרסה הזאת עולה 299 דולרים.

הגרסה המתקדמת ביותר כוללת - בנוסף לכל מה שיש בגרסאות האחרות - גם זיהוי של מבט ארוך כלחיצה על הכפתור ומקלדת וירטואלית שנשלטת באמצעות הסמן. זו הגרסה למשותקים ושאר משתמשי המחשב שאינם יכולים להשתמש במחשב ו/או המקלדת הקיימים. הגרסה הזאת עולה 400 דולרים.

החברה גם מוכרת מגוון עזרים - מכובע ועד מדבקות מראה - שעוזרים לקליטה של החיישנים ולזיהוי מדויק יותר של התנועות.

  • עוד באותו נושא:
  • smartnav

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully