וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ATP Photofinder

27.12.2007 / 2:45

אם אתם רוצים לדעת את המיקום המדוייק בו צילמתם, המכשיר הזה יוסיף את המידע הרלוונטי לתמונות

תחביב שהפך לפופולארי מאוד בשנה האחרונה, בעיקר בעקבות חידושים אינטרנטיים, הוא Geotagging – הוספת מידע אודות מיקום לתמונות שצילמנו עם המצלמה הדיגיטלית. הדרך הכי פשוטה לעשות את זה היא לסנכרן את השעון של המצלמה הדיגיטלית עם השעון של ה-GPS, ולבקש ממכשיר הניווט להקליט את מסלול ההתקדמות. לאחר מכן משווים את זמני צילום התמונה לקואורדינאטות ב-GPS ומוסיפים את הנתונים ידנית. בשביל מה לעשות את כל זה? בשביל להעלות את התמונות אחר כך לרשת האינטרנט ולהוסיף אותן לאתר כמו Google Maps כדי שכולם יוכלו לראות את התמונות שצילמתם במקום מסויים.

אבל הדרך אותה תיארתי היא די מסובכת, ודורשת הרבה מאוד זמן ומאמץ. דרך קלה יותר היא קניית מצלמה מיוחדת שכוללת כבר מכשיר GPS, או תוסף למצלמה רגילה. עד כה ראינו מכשיר שמתחבר רק למצלמות ספציפיות של סוני, ומכשיר שדורש תושבת על המצלמה, ועכשיו יש לנו את ATP Photofinder. כל מה שצריך לעשות בגאדג'ט הזה הוא להדליק אותו, ולסנכרן את השעון שלו עם שעון המצלמה. לאחר מכן, מסתובבים עם המכשיר הזה בלי לחבר אותו לשום דבר, ומצלמים את התמונות.

כשסיימתם לצלם, צריך רק להוציא את כרטיס הזיכרון מהמצלמה ולהכניס אותו למכשיר, שתומך בכל כרטיסי הזיכרון למעט CompactFlash, והוא כבר ישווה את זמני הצילום למידע שלו ויוסיף לקבצי התמונות את המידע הרלוונטי. לאחר מכן, תוכלו לחבר את המכשיר למחשב, ולהעלות בלי בעיה את התמונות לרשת האינטרנט. המחיר אמנם לא נמוך במיוחד – כ-130$, אבל זה זול יותר מלקנות מצלמה ייעודית.

  • עוד באותו נושא:
  • atp photofinder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully