וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השנה

דידי חנוך

29.12.2007 / 2:04

היו המון גאדג'טים גרועים השנה, אבל מה הגרוע מכולם? בחרנו לכם כמה מהאיומים ביותר בהם נתקלנו

בכל יום בשבוע אנחנו מחפשים בעבורכם ברחבי האינטרנט גאדג'טים לפינה החביבה "גאדג'ט היום". מדור הבת, "הגאדג'ט הגרוע של השבוע" נולד אי שם בשנה שעברה כשקלטנו שאנחנו נתקלים בהמון דברים איומים ונוראיים במהלך החיפוש. דברים שאסור להתעלם מהם. וכך, נולד המדור שמסכם עכשיו שנה שניה לקיומו. המדור הקומי והעצוב כאחד: הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

יש שני סוגים בסיסיים של גאדג'ט גרוע. יש את הגאדג'ט שהוא רעיון נורא ואיום שאנחנו פשוט לא מבינים איך חשבו עליו. ויש את הגאדג'ט שאנחנו מבינים היטב איך חשבו עליו: במטרה להוציא כסף טוב מאנשים תמימים ו/או טפשים ו/או בעלי טעם רע. בסיכום הזה נפגוש שלושה גאדג'טים, אחד מכל קטגוריה ואחד שהצטיין בכך שנכלל בשתיהן.

מקום שלישי - הג'יי לו

הזוכה במקום השלישי הופיע במדור ממש לא מזמן, והיה כל כך גרוע שלא העלינו אותו בשבוע בו מצאנו אותו כי אם חיכינו לשבוע בו נתקשה למצוא משהו גרוע באמת. זאת גדולתו: הוא גרוע בכל שבוע. למי שלא זוכר, מדובר בזכרון פלאש מצופה עץ עם האלבום האחרון של ג'ניפר לופז. המחיר? 70 דולר. יש שם לדברים כאלה: שוד. אבל מבחינתנו, מי שמוציא כסף על הדבר הזה ראוי למה שהוא מקבל.

מקום שני: העניבה

עניבה עם מאוורר USB. גאוני. גאדג'ט שגם נראה נורא וגם עובד רק במקומות עם מחשב. כלומר, עובד רק במקומות בהם בדרך כלל יש מיזוג. אנחנו יודעים שיפנים הם מוזרים. ואנחנו יודעים גם שחברת Thanko מוכנה להוציא לשוק כל רעיון שעולה על דעתו של מישהו. אבל רבאק! החברה הזאת ממש זקוקה למישהו שיאמר מדי פעם: "תשמעו, אולי לא נעשה את זה? כי... זה גרוע!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מקום ראשון: הקריסטל

כשנתקלנו בדבר הזה, פשוט לא האמנו שהוא קיים. נראה לנו בלתי נתפס שמישהו הדביק חתיכת קוורץ על דיסקונקי זול ומוכר את זה תמורת 30 דולרים. מכוער? כן. לא נוח בכיס? ברור. שוד לאור היום: כמובן. אנחנו חשים צורך להצדיע לממציא של הדבר הזה. רוח הניסוי וההרפתקה שנדרשה כדי לגנוב מפראיירים כסף תמורת מוצר כל כך מזעזע באמת מרשימה אותנו. מרשימה מספיק כדי שזה יוכתר לגאדג'ט הגרוע... של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully