וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: CD Caroucel

30.12.2007 / 8:13

ה"קרוסלה" הזאת שומרת את אוסף הדיסקים שלכם במקום אחד, עם בסיס נתונים ממוחשב שמאפשר גישה נוחה לכל דיסק

בעוד מספר שנים ייגמר לו עידן הדיסקים, אבל עד אז אנחנו תקועים עם עשרות, אם לא מאות, חתיכות פלסטיק עגולות (בדרך כלל, יש גם דיסקים בצורות אחרות). הדיסקים האלה שוכבים אצלנו בקופסאות, או על מעמדים שנראים כמו סמל פאלי. בכל אופן, הדבר הנכון בשביל רוב האנשים, הוא שקשה מאוד למצוא דיסק מסויים אם לא השתמשנו בו כבר הרבה זמן.

פתרון לבעיה הזאת יכול להגיע בדמות ה-CD Carousel Plus – גאדג'ט היום שלנו. זה לא המכשיר הראשון בעל הייעוד לסדר אוספים של דיסקים, אבל כנראה אחד הנוחים שבהם. זה נראה כמו קופסה גדולה ולא מכוערת (זה כבר הישג), עם פתח להכנסה והוצאה של דיסקים בחלק הקדמי שלה. מה שאתם עושים זה להכניס את הדיסק לחריץ, וכשיש צורך להוציא אותו, פשוט מקישים את מספר הסלוט בו הוא נמצא והדיסק מגיע תוך כמה שניות.

אבל זה לא נגמר בכך. את המכשיר ניתן גם לחבר למחשב, ולהשתמש בתוכנה המצורפת בשביל לרשום את הפרטים על כל הדיסקים שנמצאים שם. אם תעשו זאת, תוכלו אחר כך לחפש את השם של הדיסק, או מילת חיפוש שהגדרתם בתוך בסיס הנתונים, ולהוציא את הדיסק אפילו בלי לזכור את המספר שלו. ואם יש לכם יותר מ-150 דיסקים אותם אפשר להחזיק במכשיר, תוכלו לקנות לו אח תאום ולחבר אותם אחד לשני.

אי אפשר להגיד ש-200 דולרים הם מחיר נמוך במיוחד בשביל הדבר הזה, אבל אם אתם אנשים מבולגנים, המכשיר יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכאב ראש.

  • עוד באותו נושא:
  • cd caroucel plus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully