וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: MediaPortal

דידי חנוך

1.1.2008 / 11:54

רוצים מדיה סנטר ולא רוצים לעבור לויסטה? קבלו את הגרסה החינמית לצפייה בשידורי טלויזיה במחשב

קניתם כרטיס טלויזיה. מזל טוב! עכשיו צריך תוכנה שתפיק ממנו את המיטב. הדרך המיוחצנת ביותר לצפות בשידורי טלויזיה במחשב ולהנות מכל אפשרויות ההקלטה הדיגיטלית והעצירה בזמן שידור היא התקנת ויסטה ושימוש במדיה סנטר.

אבל בינינו, רובנו לא רוצים להתקין ויסטה. עוד לא, לפחות. בינתיים, תוכלו לקבל כמעט את כל מה שיש במדיה סנטר באמצעות התוכנה המצוינת והחינמית (קוד פתוח) MediaPortal, שנמצאת בפיתוח מתמיד ובמגמת שיפור בלתי פוסקת תודות לקהילת מפתחים פעילה.

התוכנה עושה, כאמור, כמעט כל מה שמדיה סנטר עושה. היא תנהל לכם את המדיה, ומאפשרת צפיה במגוון של תכנים. אבל תכלס, אתם מתקינים אותה בשביל לראות טלויזיה, ואת זה היא עושה היטב. אחרי תהליך התקנה מעט איטי, תוכלו להנות מצפיה והקלטה של שידורים היישר במחשב שלכם. תוכלו גם להקפיא את השידור ולקחת משהו מהמקרר. ברגע שתתנו לתוכנית לרוץ קצת, תוכלו גם לדלג על פרסומות בקלות.

מכיוון שמדובר בפרויקט קוד פתוח, הרי שיש גם המון אפשרויות לשפצר את התוכנה. ניתן להחליף את המראה שלה עם סקינים או להוסיף תכונות באמצעות פלאגינים שאפשר להוריד מהאתר. והיא גם תזהה את השלט הרחוק שבא עם הכרטיס שלכם ותאפשר לכם לשלוט בה... נו, מרחוק.

החסרון היחיד שלה הוא היעדר הקישור הישיר ללוח השידורים של הוט ויס. זה חבל, וזה אומר שתאלצו לתכנת אותה בנפרד ואת הממיר בנפרד אם תרצו להקליט משהו כשאתם מחוץ לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully