וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

ה-1 בינואר הוא היום הכי טוב בשנת הגיימינג. אף תקווה עוד לא התנפצה, והשנה נראית נהדרת

ברוכים הבאים ל-2008. לא צריך להיות אנליסט שיכור בשביל להבין שהשנה הזאת הולכת להיות גדולה. כמה גדולה, אתם שואלים? אמחיש את זה בעזרת רשימה מצומצמת של כותרים גדולים אשר יוצאים, כנראה, השנה:

The Agency, Alan Wake, Alone in the Dark, Army of Two, Battlefield: Bad Company, Bourne Conspiracy, Brothers in Arms: Hell’s Highway, Burnout Paradise, Chronicles of Riddick 2, Civilization Revolution, The Club, Condemned 2, Dark Sector, Devil May Cry 4, Empire: Total War, Fable 2, Fallout 3, Far Cry 2, Frontlines, Ghostbusters, God of War: Chains of Olympus, Golden Axe: Beast Rider, Gran Turismo 5, GTA IV, Haze, Hei$t, Huxley, Indiana Jones, Iron Man, Jak and Daxter: The lost Frontier, James Bond 007, Just Cause 2, Killzone 2, LEGO Batman, LEGO Indiana Jones, Little Big Planet, Mario Kart Wii, Mercenaries 2, Metal Gear Online, Metal Gear Solid 4, Metal Slug 3, Midnight Club: LA, Mortal Kombat, MotorStorm 2, Ninja Gaiden 2, Postal III, Prototype, Stalker: Clear Sky, Savage 2, Silent Hill 5, Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens, Sin City: The Game, SoulCalibur IV, Space Siege, Spore, Star Trek Online, Star Wars: The Force Unleashed, Tekken 3, Tiberium, Tom Clancy’s Air Combat, Tom Clancy’s EndWar, Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2, Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction, Too Human, Total Overdose 2, Turning Point: Fall of Liberty, Turok, Universe At War: Earth Assault, Wheelman, Wii Fit

לא רע, לדעתי.

אי אפשר לצפות שכל המשחקים האלה ייצאו, בסופו של דבר, ב-2008. חלקם בוודאי יידחו ל-2009, או יבוטלו בכלל. אבל זה מסלול דו כיווני – במהלך השנה יוכרזו משחקים חדשים שייצאו במהלכה. אולי סוף סוף נראה את Starcraft 2, או אולי את Duke Nukem Forever. מי יודע? זה היופי של ה-1 בינואר, 365 הימים הבאים הם בגדר ספקולציה, ולכן התקוות יכולות להיות אינסופיות.

אקס-בוקס נטול חיים

אבל לפני שנעבור ל-2008, בואו נשאר עוד שניה ב-2007. השבוע האחרון של השנה התאפיין בכמה סיפורים, והגדול שבהם נגע למצבה של מערכת ה-Live, בה משתמשים בעלי האקס-בוקס 360 בשביל להוריד תוכן ולהתחבר למשחקים מקוונים.

המערכת התחילה לעשות שטויות בסביבות חג המולד. דווקא בתקופה בה סנטה קלאוס עושה ניסים וישו התינוק צוחק, גילו שחקנים רבים שאינם מסוגלים להתחבר ללייב, וכשכבר יש חיבור, אי אפשר לעשות שום דבר. גם אחרי שהחג נגמר, הבעיות המשיכו, נגררו עד סוף השבוע, ולא נפתרו במלואן עד לכתיבת שורות אלה. יש שיפור מסוים, אבל רבים עדיין לא מסוגלים להשתמש במערכת.

במיקרוסופט מסרבים להגיד מה הסיבה לתקלות, אבל הסברה ההגיונית היא עומס על המערכת, שנגרם בעקבות ריבוי משתמשים. אחרי הכל, יותר מ-15 מיליון יחידות של הקונסולה נמכרו ברחבי העולם, ומדובר בתקופה בה חלק גדול מהעולם נמצא בחופשה.

אבל זו לא הסיבה לכך שאני מזכיר את הסיפור, מה שמעניין מבחינתי הוא הרעש שקם בעקבות התקלה. בדור הנוכחי של הקונסולות, המולטיפלייר הפך לאלמנט דומיננטי בהרגלי המשחקיות שלנו. אנשים שהיו שוכחים לחבר את ה-PS2 שלהם לרשת עוד לפני שנה, לא מסוגלים לדמיין את חיי הגיימינג שלהם ללא מערכת הלייב כיום. הרשת משתלטת על חיינו, ואני מברך את השליטים החדשים שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully