וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מפסק רגיל הוא לא גאדג'ט, אבל מפסק מדבר דווקא כן. ולא סתם גאדג'ט, אלא אחד ממש גרוע

הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות, כך אומרים. הגאדג'ט הגרוע של השבוע הוא בדיוק כזה – אני בטוח שהיצרנים שלו חושבים שהוא יעזור לעולם, כשבעצם 99% מהמשתמשים בו יעשו זאת בשביל לעצבן אחרים. תאמינו לי, הטבע האנושי לא מספיק טוב בשביל שכל מיני אנשים בעלי "חוש הומור" יוותרו על "התענוג".

שמו (הארוך מאוד) של הדבר הזה הוא Parrot Digital Messaging Light Switch Cover, ומדובר, בעצם, במכסה חדש למפסק קיר רגיל. בדרך כלל לא היינו מתייחסים לדבר כזה כאל גאדג'ט, אבל במקרה הזה מדובר במכסה "מיוחד" שכולל רשמקול קטן. ניתן להקליט הודעה אחת של 20 שניות לתוך המכשיר, וההודעה הזו תושמע בכל פעם שמישהו ידליק או יכבה את האור בחדר.

לפני 15 שנים, כשלא היו לנו טלפונים סלולריים, זה היה יכול להיות שימושי בגלל היכולת להשאיר הודעה לאנשים אחרים שגרים אתכם בבית. אבל כיום, השימושים היחידים שיש לדבר הזה הם לעצבן או להפחיד, ושני השימושים האלה אינם לגיטימיים בעיני. מה עוד, שיש אפשרות לנעול הודעה מסויימת, כדי שאי אפשר יהיה להקליט מעליה שום דבר, וזה כבר פתח להטרדה סדרתית. והמחיר של האי-שקט - כ-13 דולרים, סכום מכובד שעדיף להוציא על דברים אחרים. כל אלה הופכים את המכסה המסואב הזה לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully