וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

היפנים משתלטים על מדור הוידאודרום, ומביאים איתם לוחמים עתיקים יחד עם גברת מרקדת

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שמים אותם במכונת כביסה (ללא סחיטה), במדיח כלים (ללא מים) ובמרינדה (ללא בצל). אחר כך אנחנו שמים אותם לייבוש (ללא שמש ישירה), ומה שיוצא זה חטיף ששמו וידאודרום.

והשבוע יפנים, ועוד קצת יפנים. יותר מדי יפנים, לטעמי, אבל אמרו לי שאני צריך להיפתח לתרבויות שונות.

Dynasty Warriors 6

התרבות היפנית היא דבר מאוד זר לרובנו. ההתפתחות התרבותית שלהם לא הושפעה, כמעט, מהמערב, וגם כיום הם מתקדמים במסלול משלהם. לעיתים כל העסק הזה יכול להיות מטריד למדי, אבל לפעמים הוא מרתק. נינג'ות וסמוראים הם שני דברים שנחשבים למגניבים-עד-מאוד גם אצלנו, מה שיכול להסביר למה סדרת משחקי Dynasty Warriors נמכרת במיליוני עותקים בכל רחבי כדור הארץ.

הקדימון אותו תוכלו לראות כאן שייך לחלק החדש בסדרה – Dynasty Warriors 6, אשר מגיע לקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3 האירופאיות בעוד מספר חודשים. הפעם, מבטיחים המפתחים, יהיה המשחק רפטטיבי פחות, מגוון יותר, והאינטליגנציה מלאכותית תהיה טובה יותר.

Wii Fit

אז כן, כפי שכבר אמרתי, יפנים הם עם מוזר. כמה מוזר? מוזר מספיק בשביל לשדר את הפרסומת הזו ל-Wii Fit – מכשיר אימוני הכושר בשביל קונסולת הווי – בטלוויזיה. תבינו, המכשיר עצמו נראה לי ממש מגניב, אבל מה נסגר עם הפרסומת הזו? למה האישה הזאת עושה תנועות ממש מוזרות וגונחת תוך כדי?

המכשיר עצמו, כאמור, נראה מגניב.ווי גם ככה נכשב לקונסולת משחקים אקטיבית למדי, ורבים טוענים שהוא יכול לעזור באימוני כושר, אז עכשיו יש משהו במיוחד בשביל זה. הבעיה היא שאנחנו לא יודעים, עדיין, מתי הוא יגיע לאירופה, והאם מישהו מייבואני הקונסולה לישראל יביא גם את ה-Fit.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

John Woo's Stranglehold

ג'ון וו הוא אחד מבמאי האקשן הגדולים של שנות ה-90. ואחד הסרטים הגדולים שלו הוא Hard-Boiled – סרט שמתחיל כסיפור חונכות של שוטר צעיר בידי שוטר מנוסה ונגמר עם 307 גופות. Stranglehold - המשחק שנעשה בהשראת הסרט ועם הדמות הראשית שלו, הוא לא ממש יצירת מופת, אבל כן מספק כמה רגעים משעשעים.

לפני זמן מה, הכריזה חברת Midway שפיתחה את המשחק, כי גרסאות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3 שלו תקבלנה בעתיד חבילת הרחבה למצבים מרובי משתתפים. הסרטון שלפניכם מראה את החידושים בחבילה הזו, ומזכיר לנו שהאטת זמן, יחד עם ירי בלתי פוסק וכוריאוגרפיה מסוגננת, יכולים לשמח לבב אנוש.

Harvey Birdman

סדרת משחקי Ace Attorney שהתפתחה על הקונסולות הניידות של נינטנדו הצליחה ליצור תת-ז'אנר חדש במשחקי קווסט – כותרי בית משפט, בהם המטרה היא לא רק למצוא ולחקור, אלא גם לתחקר עדים ולמצוא פגמים בעדויותיהם.

מה שכן, Ace Attorney תמיד לקחה את עצמה ברצינות תהומית, ועכשיו מגיע משחק שהקשר היחיד בינו לבין רצינות הוא מקרי ביותר. מדובר ב-Harvey Birdman – משחק המבוסס על סדרת אנימציה הומוריסטית של קרטון נטוורק. המשחק עוסק בחבורת גיבורי על עם משרד עורכי דין משלהם, כשהלקוחות גם הם גיבורי על. הוא צפוי להגיע החודש ל-Wii, פלייסטיישן 2 ו-PSP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully