וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Pinnacle PVT

לא קל להפוך אות וידאו אנלוגי לקובץ. גאדג'ט חדש מאפשר לכם לעשות זאת בלחיצת כפתור, ובלי מחשב

בראשית היה הוידאו, שאפשר לנו להקליט תוכניות טלוויזיה וסרטים לקלטות גדולות ומסורבלות. לאחר מכן הגיע מקליט DVD, שהקל על פעולת ההקלטה אבל עדיין הצריך דיסקים. בו בזמן, היו לנו אפשרויות הקלטה ישירות לקובץ, אבל הן כללו תהליך של הקלטה והמרה. ההמרה הזאת, בהיותה משחק ילדים למקצוענים, היא תהליך קשה ומייגע למי שלא ממש מסתדר עם תוכנות מסורבלות. אבל אין מה לעשות – כיום אנחנו צורכים וידאו גם באופן דיגיטלי.

לעזרתנו מגיעה חברת Pinnacle – חטיבה של ענקית הוידאו Avid, עם המוצר החדש שלה. שמו של המוצר הוא Pinnacle Video Transfer, וייעודו הוא – ובכן – להקליט דברים בקלות. מה שצריך לעשות זה לחבר את המכשיר ליציאת RCA רגילה (צהובאדוםלבן) בצד אחד, ובצד שני לכונן פלאש, קונסולת ה-PSP של סוני או אייפוד. על המכשיר אין מסך, אלא רק בורר של 3 מצבי הקלטה (טוב, יותר טוב והכי טוב) שקובע את גודל הקובץ ואת איכותו, וכפתור הקלטה.

המכשיר מקליט בקודק ה-H.264, כשהרזולוציה המירבית היא 720x480/576 (תלוי אם זה PAL או NTSC). אם תרכשו כבלים נוספים בתשלום, תוכלו אף להטעין את המכשירים תוך כדי ההמרה. והמחיר, הוא ממש לא גבוה, ביחס לתועלת אותה המכשיר הזה יכול להביא – כ-130$.

  • עוד באותו נושא:
  • pinnacle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully