וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES: הכרזות היום הראשון

דידי חנוך

7.1.2008 / 15:14

נגנים של אייריבר ופיליפס והמון הכרזות של סוני. זאת ועוד בהכרזות היום הראשון של התערוכה

הו, CES. אמנם אין בך השנה - עד כה - חידושים מסעירים, אבל אי אפשר לומר שאין מוצרים מגניבים. קבלו מבחר מהכרזות היום הראשון של תערוכת האלקטרוניקה הענקית בלאס וגאס.

מחשב הקצה של סוני

Vaio הוא מותג המחשבים היוקרתי של סוני, שמצטיין בעיצובים מרשימים ובמחירים עותקי נשימה. הדגם החדש בסדרת המחשבים השולחניים LT של סוני ואיו הוא - בלשון המעטה - מכשיר מרשים. מעבד פנרין (הדור הבא של מעבדי אינטל), טרבייט זיכרון, ממיר טלויזיוני וצורב בלוריי הם כמה מהדברים שהופכים אותו לאחד המחשבים המרשימים ביותר בשוק. אבל מבחינתנו, העיצוב הוא זה שהופך אותו לכדאי במיוחד לזוכי הלוטו הטריים מבין קוראינו. מי שלא זכה בלוטו כנראה כבר לא ירכוש את המחשב שעולה בארה"ב 3,300 דולרים.

מיילו משתדרג

מיילו הוא מחשב כף היד של סוני, שהגרסה הראשונית שלו לא זכתה להתלהבות רבה בעיקר מכיוון שה-PSP עושה כמעט כל מה שהוא עושה ועוד די הרבה יותר. הגרסה החדשה של המכשיר, שהוכרזה בתערוכה, עשויה להחזיר אותו לחיים וודאי הופכת אותו לנחשק יותר. בגרסה הנוכחית, מדובר במכשיר אינטרנט עם יכולות מולטימדיה מרשימות, דפדפן פלאש (כלומר תמיכה מלאה ביוטיוב) ושלל אפשרויות טלפוניה אינטרנטית והכל במחיר סביר בהחלט של 350 דולרים. האם הפעם זה ילך להם?

סקייפ ב-PSP

הכרזה שהיתה צפיה - וששוב מצמצמת את הפער בין Mylo וה-PSP ומעלה את השאלה למי שווה לרכוש את המיילו - היא הכנסת יישום סקייפ בעדכון גרסה לדגם החדש והדק יותר של ה-PSP. מה שכנראה עונה על השאלה מהפסקה הקודמת. לא, המיילו כנראה לא יצליח כל עוד ה-PSP כמעט את כל מה שהוא עושה והרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

HD-DVD שברו את הכלים

החברות מאחורי HD-DVD (כלומר, בעיקר טושיבה ומיקרוסופט) לא הגיבו טוב להכרזה של וורנר על מעבר לאקסלוסיביות בלו-ריי. תגובתם להכרזה - עליה לא זכו להתרעה מראש - היתה ביטול הארוע שתוכנן ל-HD-DVD בתערוכה. קצת ילדותי? יכול להיות. אבל מדובר במהלומה קשה לפורמט. וניתן להבין את התגובה הקשה.

הנגנים של פיליפס משתדרגים

פיליפס מייצרת נגנים כבר זמן מה, ולא נראה שלמישהו אכפת. אבל יש יתרונות להיות חברת ענק. עם משהו לא עובד, אפשר להמשיך לפתח ולהוציא עוד דור ועוד דור. בסוף זה יכול לעבוד. הדגמים החדשים של פיליפס שהוצגו בתערוכה נראים מרשימים בהרבה מאלה שראינו ב-IFA בברלין (אותם די חיבבנו, בסה"כ), ומראים שהחברה רצינית בכוונתה להשקיע בתחום הנגנים עד שתהפוך למתחרה משמעותית. הקלטה מהטלויזיה, מגוון גדלים ומחירים סבירים בהחלט (מסך 4 אינץ' ו-8 גיגה ב-200 דולר בדגם היקר ביותר) הופכים את הדור הנוכחי של החברה לשדרוג משמעותי.

אייריבר מגדילים

בעוד פיליפס היו זקוקים לשדרוג כדי להפוך לשחקנית משמעותית בתחום הנגנים, אייריבר היא חוד החנית של התחום מזמן. החברה הקוריאנית, שלפני פחות משנתיים שקלה להיכנע ולסגור את חטיבת הנגנים שלה, ממשיכה להוציא מוצרים מוצלחים להפליא והפעם מוציאה מקוריאה לשוק העולמי גם נגני וידאו.

נתמקד בשניים מהדגמים הבולטים שהוכרזו בתערוכה. הראשון הוא IAmoled שיש לו גרסת פלאש לניגון מולטימדיה וגרסת כונן קשיח לאחסון תמונות. השוס של הנגן הוא השימוש במסך AMOLED שצורך פחות אנרגיה ממסך OLED או LCD ומאפשר זמני סוללה טובים יותר.

השני הוא SPINN שזוכה לתשומת לב בגלל המראה הייחודי שלו. שני הנגנים מצוידים בממשק ההפעלה החדש של אייריבר, SPINN (כן, לממשק ולנגן אותו השם) ושמבטיח "אמצעי בקרה אנלוגיים חמימים". לא. אין לנו מושג מה זה אומר. אבל זה נשמע מגניב, לא? ועל פי הנסיון שלנו עם הנגנים האחרונים של החברה, סביר להניח שזה באמת מגניב.

פיוניר מנווטים

חברת פיוניר השיקה המון מוצרים בתערוכה, טלויזיות ומכשירי מדיה לרוב. אבל אנחנו נתמקד היום ב-AVIC-F500BT, מערכת ניווט לרכב שזכתה לתשומת לבנו בזכות שני דברים: המראה והתכונות. מסך המגע בגודל 5.8 אינץ' נראה מרשים. אבל הדבר המוצלח ביותר במכשיר ככל הנראה הוא היכולת לשלוט במכשיר עצמו ובמכשירים נוספים באמצעות הוראות קוליות. בין הדברים בהם ניתן לשלוט באופן קולי בולטים - כמובן - אייפודים. אבל גם מכשירים אחרים שמתחברים לערכת הניווט באמצעות בלוטות' אמורים להישלט בממשק הקולי המסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully