וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

דידי חנוך

8.1.2008 / 10:24

הפעם יש לנו תוכנה שלא תאלצו להתקין במחשב. הכירו את Picnik, תוכנה מקוונת ופשוטה לעריכת תמונות

לא בכל מחשב יש פוטושופ. או אפילו פיינטשופ. לא כל מחשב יכול להריץ בכלל גרסה עדכנית של פוטושופ, ולא כל משתמש צריך את כל היכולות של תוכנת עריכת התמונות של אדובי. וזה בלי שדיברנו על העלות של התוכנות האלה.

יש אנשים שמוצאים ב-Gimp חלופה מוצלחת. אישית, מעולם לא התאהבתי בתוכנה, למרות היותה בעלת קוד פתוח. במקום זאת, מצאתי חלופה סימפטית מאד לזמנים בהם צריך לשנות תמונה במחשב נטול פוטושופ. או לזמנים בהם רוצים לערוך את התמונה ולשלוח אותה היישר לפליקר.

קבלו את Picnik, אתר שהוא אחת התוכנות הנעימות ביותר לשימוש בהם נתקלנו לאחרונה. האתר יכול לייבא תמונות מהחשבונות שלכם בפליקר, פיקאסה, פייסבוק, פוטובאקט, וובשוטס או מהמחשב שלכם. ניתן גם לייבא תמונות מחיפוש ביאהו (בקרוב גם בפליקר) או מכל אתר ברשת.

ברגע שהתמונה הועלתה או יובאה, קל מאד לשנות את הגודל שלה, לחדד, לחתוך, לסובב או סתם לתת לאתר לתקן את החדות והצבעים באופן אוטומטי. למעשה, התוכנה מגיבה מהר יותר מרוב היישומים העצמאיים.

כשביקרתי באתר כדי להכין את המדור השבוע, גיליתי לשמחתי שפיקניק זכתה לאחרונה בפרס Eddy (הפרס השנתי שמוענק בתערוכת מקוורלד שנערכת השבוע) בקטגוריית הרשת. הזוכות האחרות? חנות המוזיקה של אמזון והיישומים המקוונים של גוגל. חברה לא רעה להימצא בא.

בגרסה הבסיסית - שאמורה בהחלט לספק את צרכיו של משתמש לא מקצועי - פיקניק הוא שירות חינמי. למעשה, לא צריך אפילו לבצע את ההרשמה החינמית אם כל מה שאתם רוצים הוא להעלות תמונה מהמחשב, לערוך אותה ולשמור אותה. הגרסה בתשלום, שמספקת כלי עריכה מתקדמים, אפקטים נוספים וכיו"ב עולה 25 דולרים לשנה. לרובנו, אין צורך בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully