וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Rovio

דידי חנוך

8.1.2008 / 2:23

כלב השמירה של הדור החדש? קבלו רובוט שיטייל בבית שלכם עם מצלמה, וישדר את הוידאו היישר לרשת

אנחנו לא פרנואידים. רוב הזמן, לפחות. לפעמים אנחנו מתבוננים מאחורי כתפינו בדאגה, אבל לא הרבה מעבר לזה. אבל יש אנשים מודאגים בעולם, ובמיוחד בשבילם פיתחה חברת WowWee (חברת הרובוטים החביבה עלינו) את Rovio, שעשוי להיות כלב השמירה של העתיד.

הרובוט מצויד במערכת Northstar, מעין מיקרו-ג'יפיאס שמאפשר לו ללמוד מיקומים ולזכור אותם. תוכלו ללמד את הרובוט מיקומי מפתח בבית והוא יסייר בשמחה למיקומים שנקבעו מראש. כל הזמן הזה, הוא משדר את מה שהוא רואה באמצעות הרשת האלחוטית הביתית שלכם.

מכיוון שיש לו שלושה גלגלים ושלושה מנועים, הוא יכול להסתובב לכל כיוון די בקלות ותודות למערכת הניווט, הוא ימצא את דרכו לאתרים הקבועים גם אם תרימו אותו ותניחו אותו במקום אחר.

את השידורים החיים שלו תוכלו לראות מכל מקום עם מחשב ורשת, ובאותו הממשק תוכלו גם לתת לו הוראות. ההוראות יכולות לכלול הוראה ללכת לאחד המיקומים שהוא למד או ללכת לתחנת הבית ולטעון את עצמו. הרובוט חוזר לתחנה, מתחבר אליה ונטען ומוכן לצאת לדרכו בסוף הטעינה.

החיסרון היחיד שמצאנו במכשיר הוא הרעש שהוא עושה בוידאו שתוכלו למצוא בקישורים. אלא אם העניין הזה יתוקן עד ההשקה בסתיו, לא תוכלו להותיר אותו לשוטט בבית בזמן שמישהו מנסה לישון מכיוון שהאומלל שמנסה להירדם עשוי לצאת מדעתו.

הרובוט צפוי לעלות כ-300 דולרים עם השקתו, ובהחלט נראה כמו השקעה משתלמת לפרנואידים שרוצים להיות מסוגלים בכל עת שאף אחד לא נגע בחפצים החביבים עליהם בעודם לא בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully