וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Viable VPAD

טלפון חדש מותאם לאנשים שמשתמשים בשפת הסימנים, ויכול להקל עליהם לדבר גם עם מי שלא מבין את השפה

בדרך כלל, אנחנו רוצים שגאדג'ט היום שלנו יקסום לכמה שיותר קוראים. אבל לפעמים מגיע לו גאדג'ט שמתאים רק למעטים - לא רק בגלל המחיר שלו, אלא גם כי מרבית האוכלוסיה היא פשוט לא קהל היעד. כזה הוא ה-Viable VPAD, מוצר שנבנה במיוחד בשביל אנשים שמתקשרים עם הסביבה באמצעות שפת סימנים.

ה-VPAD נראה כמו מסגרת תמונות דיגיטלית, ואפילו יכול לתפקד ככזו, אבל השימוש הראשוני שלו הוא וידאו-טלפון לאנשים שמתקשרים בשפת הסימנים. למכשיר יש אפשרות להתריע בעזרת אורות מהבהבים על שיחה נכנסת, ולהחזיק שיחת וידאו חלקה ב-30 פריימים לשניה, כשהוא מחובר לאחד השירותים שמשתמשים בפרוטוקול SIP או H323. ניתן לחבר אותו לרשת חוטית או אלחוטית, ואפילו למכשירי הקלטת וידאו. המסך שלו הוא מסך מגע בגודל 10.2 אינץ'.

אבל מה שהופך את המכשיר למיוחד במינו הוא השילוב בין ניידות לבין האפשרות להתחבר לרשת אלחוטית. השילוב הזה מאפשר למי שמשתמש בו לקחת אותו למקום בו צריך לתקשר עם מישהו שלא מבין את שפת הסימנים. בעזרת ה-VPAD, ניתן אז לחייג למישהו שכן מבין את השפה בשביל שיתרגם. בארצות הברית יש כיום שירותים שמציעים מתורגמנים מקצועיים שיכולים לעשות זאת. אין למכשיר עדיין מחיר, אבל אנשי החברה טוענים כי לא מדובר באבטיפוס או מוצר עיצובי, אלא במשהו שיגיע לשוק בזמן הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • viable vpad

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully