וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות CES - היום השני

דידי חנוך

9.1.2008 / 8:21

טלויזיה גדולה, טלויזיה דקה, פלאש גדול. זה היה ב-CES. לאפל, בינתיים, יש מחשב עם 8 ליבות

היום השני של תערוכת CES חלף לו והמשיך לחזק את הרושם שהתערוכה השנה מתמקדת בשדרוגים ולא במהפכות. אבל בכמה מקרים, השדרוגים האלה בהחלט שווים התייחסות.

הגדולה

פנסוניק הציגו בתערוכה את הטלויזיה הגדולה בתבל. בשנה שעברה ראינו מסכים בגודל 103 ו-108 אינץ', והם נראו עצומים. השנה הציבו בפנסוניק סטנדרט חדש ובלתי סביר בעליל: 150 אינץ'. תמונות של מסך 150 אינץ' לצד מסך 103 אינץ' מבהירות שהמסך החדש אינו גדול. הוא גם לא ענקי. עצום עשויה להיות מילה מספקת לתיאורו. המסך צפוי להיות מושק ב... ולעלות המון כסף. ולא להתאים לאף סלון של אף אחד שאתם מכירים.

הדקה

בעוד פנסוניק מגדילים, פיוניר הלכו לכיוון אחר. החברה היפנית הציגה בתערוכה דגם חדש בסדרת Kuro המוצלחת שלה, שהייחוד שלו הוא בכך שהעובי שלו היה נשמע דק גם לטלפון סלולרי. מסתבר ש-9 מילימטר זה לא רק קוטר, זה גם עובי של טלויזיה. יצויין שזה אינו דגם מסחרי בשלב זה, כי אם מכשיר קונספט שנועד להראות יכולות ותוכניות עתידיות.

העובי הוא לא הייחוד היחיד בו מתגאים בפיוניר. המסך גם מתיימר לניגודיות בלתי ניתנת למדידה עקב השגת הגביע הקדוש של הפלזמה: שחור שהוא שחור לחלוטין.

סנדיסק מגדילים

בסנדיסק לא השיקו שום דבר חדש באמת בתערוכה, אבל כן הגדילו את הנפח של רוב המוצרים שיש להם.

Sansa View, נגן הוידאו של סנדיסק שטרם קיבלנו לבדיקה, ממשיך לגדול. הנגן, שהושק בהתחלה בנפח 8 גיגה, צמח כבר לנפח של 16 גיגה. אבל בסנדיסק לא מסתפקים בכך. החברה נראית נחושה בדעתה להפוך את נגני הכונן הקשיח לדבר מן העבר, ושחרור גרסת 32 הגיגה של View בהחלט נראית כמו צעד בכיוון.

והחברה האמריקאית/ישראלית ממשיכה במאמציה נגד הכונן הקשיח (וגם נגד כונני הפלאש העבים) עם השקת דגם 72 הגיגה של כונן ה-SSD שלה. מדובר בכונן 1.8 בעובי 5 מ"מ שמיועד למחשבים ניידים אולטרה קלים. הכונן יהיה זמין במחצית השניה של השנה.

וגם זיכרונות הפלאש של החברה גדלים. החברה הכריזה על כרטיסי זיכרון בנפח 12 גיגה בפורמטי SDHC ו-Memory Stick Pro, וגם על גרסת 8 גיגה של הדיסקונקי שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אסוס אלחוטיים

נדבר על כך בהרחבה בסיכום התערוכה, אבל זאת בהחלט השנה של אסוס. החברה, שעלתה על הגל עם ה-Eee, הציגה בתערוכה מספר מוצרים מגניבים בהחלט. אולי המסקרן ביותר מביניהם הוא R700, מכשיר GPS שמשלב מפות תלת מימדיות (ראו תמונה) עם פונקציונליות מלאה של נגן מולטימדיה.

אבל אסוס פינקו גם את הצרכנים העתידיים של ה-Eee. החברה הציגה גרסת WiMax של המחשב הקטן וגם הבטיחה שהליין יתרחב לדגמים עם מסכים בגודל 8 ו-8.9 אינץ' בנוסף לדגם 7 האינץ' המקורי.

ובינתיים, בקליפורניה

מקוורלד מתחיל רק בשבוע הבא. זאת לאחר שבשנה שעברה אפל ערכה את התערוכה שלה במקביל ל-CES והטילה צל כבד על התערוכה בלאס וגאס. אז השנה בחרו באפל לתת ל-CES להסתיים לפני שיתחילו להפיל עלינו מקבוקים קטנטנים עם ממשק מולטי-מגע. אבל זה לא אומר שהם לא יפילו הכרזות על מוצרים חדשים בזמן התערוכה.

והבולטת מבין ההכרזות היא זו שעוסקת בדור החדש של המק פרו, המחשב השולחני העילי של החברה. מה באמתחתה? 8 ליבות. ליתר דיוק, שני מעבדי Xeon עם ארבע ליבות שכל אחד מהם מגיע למהירות של עד 3.2 גיגהרץ. המחשבים החדשים יתמכו בעד 4 כרטיסי מסך סימולטנית במחירים שיתחילו ב-2800 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ces

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully