וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: 3rd Space

שתי אפודות מיוחדות לגיימרים תגרומנה לכם להרגיש עומסי כבידה ופגיעות ירי במשחקי מחשב, בלי להיפגע באמת

אחת המגמות השולטות בתעשיית משחקי מחשב היא הריאליזם. מדי כמה חודשים אנחנו שומעים על משחק חדש עם עולם ריאליסטי יותר מאי פעם, וגם יצרני האביזרים מתחשבים ברצון של האנשים להפוך את החוויה האסקפיסטית לשלמה ומלאה יותר.

חברת TN Games מנסה להשתמש ברצון הזה בדיוק כדי לעשות כסף, והמוצר החדש שלה הוא צעד לכיוון מגניב אך מטריד במקצת. בתערוכת CES, המתקיימת בימים אלה בוגאס, הציגה החברה וסטים וקסדה במיוחד לגיימרים. לא מדובר באביזרי אופנה שנועדו לגרום לכם להרגיש חלק מהמשחק כשאתם משחקים, כי אם בלבוש אקטיבי ואלים במיוחד.

הוסט הראשון של החברה נועד למשחקי פעולה, ותפקידו לדמות פגיעות. במילים פשוטות, אם מישהו יורה לכם בגב, הוסט נותן לכם מכה באזור הפגיעה. ממה שהצלחנו להבין, לא מדובר בתחושת כאב חזקה, אלא באי-נוחות. הקסדה נועדה לדמות את אותו הדבר בפגיעות ראש. זה לא מוצר לכל גיימר – כי לא כולם רוצים רמת ריאליזם כזאת, אבל מי שכן, בהחלט עשוי ליהנות מהמוצר.

הוסט השני, מטרתו לדמות תחושות של עומס על הגוף במשחקי טיסה ומשחקי נהיגה. כאן כבר מדובר במשהו הרבה יותר מעניין לגיימר הלא-מזוכיסטי, ובמוצר שיכול לשפר מאוד את חווית משחקי הסימולטורים בעבור חולי הגה שלא מצליחים להתחבר לניתוק מתחושת הנהיגה בזמן המשחק. המוצרים טרם הגיעו לשוק, ומחירם עוד לא נחשף.

  • עוד באותו נושא:
  • tn games

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully