וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES - מהדורת סלולר

דידי חנוך

10.1.2008 / 10:30

לא מעט מכשירים סלולריים הוצגו בתערוכת האלקטרוניקה בוגאס. הנה כמה מהבולטים

יחסית לתערוכה שאינה תערוכת סלולר, נראה שהיו לא מעט מכשירים חדשים ומעניינים ב-CES השנה. לא המבול שצפוי לנחות ב-Mobile World Congres בחודש הבא, אבל יבול מעניין בהחלט עם כמה דגמים בולטים.

שוב -iRiver

הנה חברה שלא ציפינו לראות בקטגוריה הזאת. כן, לאייריבר יש טלפון סלולרי (לא כל כך מפתיע, האמת) והוא ישווק מחוץ לקוריאה (די מפתיע). מדובר במכשיר שנראה דומה (שלא לומר זהה) לנגן W`10 שהוכרז לפני שנה, אבל עם טלפון דור שלישי. איך נראה הממשק? תחשבו אייפון. לא תטעו. עם זאת, באייריבר מבטיחים שהוא יהיה זול יותר ויהיה מכשיר דור 3. לא ברור אם יש כוונות להביא אותו לאירופה (ניחוש שלנו - לא. אייריבר לא מציגים ב-MWG), אבל אנחנו רוצים אחד כזה.

ה-Z10 מוצג

צא לי לראות את Z10 של מוטורולה לפני מספר חודשים, והוא מכשיר מגניב בהחלט. מדובר ביורש של Z8 המצוין שלא הגיע לארץ. הפגם היחיד שמצאתי במכשיר היה העובדה שמוטורולה נטשו את המראה הייחודי של Z8 לטובת עיצוב שמזכיר - שוב - את הרייזר והקרזר וכל אלה. די כבר, מוטו. די. המכשיר צפוי, לפחות נכון ללפני מספר חודשים, להגיע לארץ השנה.

ומוטורולה גם מחדשים

ואולי שמעו במוטורולה את קריאות "די לממשק שלכם", מכיוון שהחברה הציגה בתערוכה את מכשיר בעל ממשק חדש לגמרי שכולו מגע, והוא משתנה בהתאם לפונקציה הרצויה. יש ממשק לנגן, ממשק למצלמה, וממשק לטלפון. לא אעיר על הממשק עצמו מכיוון שלא בדקתי את המכשיר, אבל לפחות מדובר בממשק חדש. החברה הציגה בתערוכה שני מכשירים, ושניהם ללא הממשק המוכר. ועל זה נאמר שהצעד הראשון לפתרון בעיה הוא הודאה בקיומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פתוווח

כתבנו בעבר על OpenMoko, מערכת ההפעלה הפתוחה והמבוססת לינוקס לטלפונים סלולריים. FreeRunner צפוי להיות המכשיר הראשון שיעבוד עם המערכת שכוחה בפתיחותה (הוא היורש הזהה למראה של גרסת המפתחים בלבד Neo 1973). היצרנית, FIC, רוצה שאנשים יפתחו לו יכולות ומתכוונת לשים כמה שיותר מכשירים בידיים של מפתחים בחודשים הקרובים כדי שכאשר המכשיר יושק בסתיו, הוא יהיה באמת מגניב.

סוני אריקסון מנווטים

גם סוני אריקסון רוצים שאנשים ישתמשו במכשירים שלהם לניווט, ולראיה W760 שהוצג בתערוכה. המכשיר מזכיר מאד בעיצוב וביכולות שלו את W910 המצוין של החברה (המכשיר שהיה מספר 2 בעשיריית המכשירים של 2007 לו היה מושק בזמן), אבל יש בו גם GPS. מכיוון שאהבנו מאד את W910, נשמח מאד לראות את אחיו המנווט מגיע לארץ בקרוב. המכשיר יושק בעולם ברבעון השני של 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • ces

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully