וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

חברת טייזר מציגה: שוקר חשמלי עם הדפס מנומר ונרתיק בו משולב נגן מוזיקה. אנחנו שואלים: מה זה, זה?!

העולם שלנו, אלים הוא, ולעיתים יש לאנשים צורך להגן על עצמם. חברת Taser עושה מהצורך הזה לא מעט דולרים, בזכות מכשירי שוקר חשמליים שמנטרלים את התוקף. חייבים לציין שלפעמים המכשירים האלה אפקטיביים מדי, ולא פעם כבר שמענו על אנשים שמתו בעקבות מכות חשמל שהיו אמורות להיות לא קטלניות. אבל זאת לא הסיבה לכך שמכשיר שלהם מופיע אצלנו במדור היום.

חברת טייזר הודיעה לפני מספר ימים על השקתם של שני מוצרים חדשים, שמשלימים אחד את השני הן מבחינת החברה והן מבחינת המדור הזה. המכשיר הראשון הוא גרסה מיוחדת של שוקר C2, שעכשיו לא רק מחשמל אנשים, אלא גם עושה זאת כשהוא מעוטר בהדפס מנומר. אם נסכים שלא מעט מקרים בהם צריך להשתמש במכשיר כזה קורים בסביבה חשוכה, אולי זה לא רעיון הכי חכם לשים הדפס צהוב בהיר על השוקר. זה קצת מפריע להוציא אותו מהתיק בלי שהתוקף ישים לב ויספיק לעשות משהו בנידון.

המוצר השני הוא נרתיק ל-C2, שכולל בתוכו נגן MP3 בנפח 1 גיגהבייט. מעבר לתהייה הראשונית על קנקן השילוב המאוד-מוזר הזה, כל הרעיון נשמע מופרך. למה שמישהו ירצה להסתובב עם שוקר על החגורה? וכשאתם לא רוצים לסחוב את השוקר אתכם, מה ההגיון בלהסתובב עם נרתיק ריק שמשמש אתכם כנגן? ושאלה אחרונה – למה שמישהו ירצה לשלם כ-80 דולרים על הנגן הביזרי הזה (זאת אחרי ששילמתם כ-350 דולרים על השוקר עם ההדפס המנומר)?! אין לי תשובות לשאלות האלה, ולכן אני מכריז על השילוב הביזרי הזה כעל הגאדג'ט הגרוע... של השבוע

  • עוד באותו נושא:
  • taser

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully