וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Spectec SDG812

כרטיס MicroSD חדש משלב GPS ו-Bluetooth. על פניו זה נראה כמו שילוב מוזר, אבל הם דווקא עוזרים אחד לשני

מכשירי הטלפון הסלולרי, מחשבים ניידים ומחשבי כף יד – כל אלה יוצרים עולם גדול ומופלא של גאדג'טים. אבל הבעיה היא שהעולם הזה מתקדם, בדרך כלל, בקצב דיספרופורציוני להצטברות הכסף בחשבון הבנק שלנו. כך, אנשים מוצאים את עצמם מקנאים כי יומיים לאחר שקנו את הטלפון החדש – יצא משהו עוד יותר מגניב.

חברת Spectec הטייוואנית פונה לקהל הזה ומציעה להם תוספות שמתחברות אל המכשיר הקיים באמצעות חריץ שנועד לכרטיסי זכרון. יש להם מגוון רחב של מוצרים, החל ממצלמות, ועד למכשיר המספק יציאת וידאו. המוצר הכי חדש שלהם, שמתחבר ל-MiniSD, הוצג השנה בתערכות ה-CES. מדובר בשילוב שעל פניו נראה מוזר – מקלט GPS ומקמ"ש (מקלטמשדר) Bluetooth באריזה קטנה שמתחברת למכשירי טלפון ומחשבי כף יד.

היופי בגאדג'ט הזה הוא הוא דווקא בשילוב המוזר. גם אם מכשירכם לא נמצא ברשימת המוצרים שנתמכים על ידי ה- GPSעצמו, מקמ"ש ה-Bluetooth עדיין יוכל לעבוד – כשהוא יונק חשמל מה-MiniSD, וכך המכשיר יוכל לזהות אותו כ-GPS חיצוני לכל דבר. מעבר לכך, יש כאן גם חריץ הרחבה לכרטיסי MicroSD, ויכולת לעבוד כמכשיר נפרד בעזרת סוללה ייעודית. מחירו של המכשיר וזמינותו טרם נחשפו, אך דגם עובד שלו כבר הוצג בתערוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • spectec

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully