וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC TyTn II

דידי חנוך

14.1.2008 / 14:34

מי אמר שמכשירי Windows Mobile חייבים להיות גרועים? HTC מראה שאפשר גם אחרת עם הטייטן 2

מקריאת ביקורות סמארטפונים בוואלה! מחשבים ניתן לקבל את הרושם שאנחנו סבורים שחלונות Mobile היא מערכת הפעלה די גרועה. יש סיבה לרושם הזה: כך אנחנו חושבים. זה נכון בנוגע ל-WM5 וגם בנוגע ל-WM6. מערכות ההפעלה של מיקרוסופט לטלפונים מסורבלות, איטיות, לא חכמות ובאופן כללי לא טובות.

זאת הסיבה שלאחרונה אנו רואים יותר ויותר יצרנים שמלבישים ממשק משלהם מעל מערכת ההפעלה כדי להפוך אותה לשמישה יותר. ראינו זאת לאחרונה בבלקג'ק של סמסונג, וכעת מגיע ניסיון מוצלח יותר של HTC.

הטייטן 2 זכה במקום החמישי במצעד הסלולריים של השנה שלנו, והיה הסמארטפון שדורג במקום הגבוה ביותר. ולא בכדי. מדובר במכשיר יוצא מן הכלל שמצליח להתגבר על כמה חסרונות ולהתייצב כסמארטפון המשתלם ביותר שבדקנו לאחרונה.

ממשק

כאמור, המגמה המבורכת הנוכחית בקרב יצרני סלולר היא להדביק ממשק משלהם מעל הממשק המובנה של WM6. זהו צעד הכרחי בדרך לחוויית משתמש טובה במכשירים שרצים על המערכת ההפעלה שהדבר הטוב ביותר שיש לנו לומר עליה הוא שהיא מגיעה עם Bubble Breaker (המשחק הסלולרי הטוב ביותר בכל הזמנים).

הממשק ש-HTC שמו על הטייטן מצויד בחמישה טאבים. הראשון מראה את השעה ומספק חיווי בנוגע לשיחות שלא נענו והודעות שהתקבלו. הטאב השני מאפשר לקבוע תשעה קיצורי דרך למספרים מועדפים. השלישי מספק תחזית מזג אוויר למיקום שלכם ואת הטמפרטורה הנוכחית. הרביעי כולל קיצורי דרך לתוכנות חשובות (אותם ניתן לשנות) והחמישי מאפשר לשנות את הגדרות הצלצול בקלות.

זה אומר שלאחר השקעת עבודה מועטה בקביעת תוכנות ואנשי קשר מועדפים, ניתן להגיע למצב מבורך שבו משתמש יכול להגיע לרוב השימושים שלו במכשיר באופן ישיר - ללא מגע עם ממשק מערכת ההפעלה.

HTC הוסיפו גם תוכנת מנהל משימות שזמינה בפינה הימנית העליונה של המסך. כך פתרו את אחת הבעיות המרכזיות של WM6 וקודמותיה - היעדר דרך נוחה לראות אילו תוכנות עובדות ולסגור אותן.

מבנה

המבנה של הטייטן 2 היא הדבר שמייחד אותו, במיוחד בשוק הישראלי. מקלדות נשלפות ראינו כבר בארץ במכשירים קודמים של HTC, אבל כאן שוכללה הנוסחה עם מסך מתכוונן שהופך את המכשיר ללפטופ בזעיר אנפין.

העיצוב החדש נוח לשימוש, וגם המקלדת עצמה טובה מאד. התצוגה אמנם משתנה לאט מדי מתצוגה אופקית לאנכית וההיפך כשפותחים וסוגרים את המכשיר, אבל בסה"כ מדובר במנגנון נוח שעובד היטב.

התוצר החשוב ביותר של המקלדת הנשלפת הוא השילוב של מסך גדול עם מבנה קומפקטי יחסית. בניגוד ל-Athena של אותה חברה (סקירה בקרוב) שלא כל כך יודע האם הוא טלפון או לפטופ ודי נכשל בשני הדברים, הטייטן הוא בפירוש טלפון. טלפון שעושה גם לא מעט דברים שלפטופ עושה. וטלפון שנראה טוב.

תוספות

המכשיר מצויד במצלמת 3 מגפיקסל (סבירה, אך לא מעולה), קישוריות WiFi ו-HSDPA ו-GPS מובנה. זהו מערך יכולות שרק הנוקיה E90 משתווה אליו.

הטייטן מצויד במעבד 400MHz שעושה את העבודה, אבל קצת מתקשה בזמן הרצת מספר תוכנות כבדות בו זמנית. הפעלה בו זמנית של Emoze לדחיפת מיילים ו-Fring למסרים מיידיים ושיחות VOIP האטה את פעולתו של המכשיר במידה ניכרת. פרינג האט את המכשיר במיוחד.

המכשיר מגיע עם דפדפן אקספלורר של מיקרוסופט, אבל ניתן בקלות להתקין עליו אופרה מיני ולשפר את חוויית הגלישה מאד. המיני עובד טוב במיוחד עם מסך מגע, ומשדרג את החוויה האינטרנטית של המכשיר במידה ניכרת.

זמן הסוללה של המכשיר סביר בהחלט. לא הייתי ממליץ להסתובב איתו ימים או ליסוע לחו"ל בלי מטען, אבל הוא בהחלט מחזיק מעמד במשך יום עבודה שלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סיכום

טייטן 2 הוא, כאמור, הסמארטפון הטוב בישראל. למי שזקוק ליכולות המשרדיות שלו, ובמיוחד לצרכי מיילים, SMS ומסנג'ר, מדובר במכשיר שמשלב שימושיות עם אסתטיקה באופן מרשים בהחלט. זהו המכשיר הטוב ביותר מסוגו בישראל כיום.

TyTn 2 במספרים

מחיר בסלקום (המשווקת היחידה של המכשיר כרגע):
* ללקוח פרטי במחיר של 119 ש"ח כולל מע"מ ולמדברים מעל 199 ב- 70 ש"ח. בתשלום אחד 3977 ש"ח

* ללקוח עסקי - במחיר של 105 ש"ח (לא כולל מע"מ) למדברים מעל 299 ב- 70 ש"ח בלבד. בתשלום אחד 3509 ש"ח

* מעבד: Qualcomm MSM7200, 400 Mhz
* זיכרון: 128 מגה RAM פלוס 256 מגה ROM
* קישוריות: בלוטות' 2.0, WiFi 802.11b/g, USB2.0, HSDPA
* הרחבה: מיקרוSD
* מסך: מגע. 2.8 אינץ', 240x320 פיקסל
* זמן סוללה: 400 שעות המתנה. 6 שעות שיחה

  • עוד באותו נושא:
  • htc tytn ii

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully