וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Saitek Cyborg

מקלדת חדשה לגיימרים מאפשרת להאיר מקשים בצבעים שונים, וכוללת ציפוי מתכת על הכפתורים החשובים

שוק הגיימינג הופך לחשוב יותר מרגע לרגע הן בתחום התוכנה (משחקים, תוכנות) והן בתחום החומרה (מקלדות, עכברים, אביזרים נלווים). כבר הראנו לכם מוצר גיימינג אחד שהוצג בתערוכת CES אשר התקיימה בשבוע שעבר בלאס וגאס, והיום אנחנו מראים לכם עוד מוצר – הפעם אחד נגיש יותר מבחינת מחיר ומבחינת התאמה לקהל הגיימרים הרחב.

מדובר במקלדת חדשה מבית חברת Saitek, שמייצרת אביזרי גיימינג כמו ג'ויסטיקים, עכברים ומקלדות. המקלדת החדשה שלהם – ה-Cyborg, מסקרנת במיוחד בזכות כמה חידושים מעניינים. הראשון שבהם הוא התאורה. למקלדות הרבות כיום יש תאורת מקשים, אך כאן מדובר בתאורה שמחולקת לאזורים. כך, ניתן לתת לכל אזור ייעודי (משטח המספרים ומקשים רגילים, מקשי מאקרו, מקשי WASD בהם משתמשים במשחקים רבים) צבע משלו, ועוצמת תאורה משלו, באמצעות כפתורי מגע שנמצאים על המקלדת.

בשביל להפוך אותה לאטרקטיבית עוד יותר בשביל גיימרים, מקשי ה-WASD, החצים והרווח מצופים במתכת. ואם זה עוד לא מספיק, יש כאן גם כפתור שמעביר את המקלדת ל"מצב משחקים", אשר מבטל את מקשי מערכת ההפעלה ומונע טעויות שגורמות ליציאה מהמשחק. כמו כן, בצידי המקלדת יש כפתורי מאקרו, שניתנים לתכנות בשביל לחסוך את הצורך בקיצורים שדורשים יותר ממקש אחד.

ואם זה לא מספיק, יש למקלדת הזו גם 2 יציאות USB, יציאה לאוזניות וכניסת מיקרופון. כל החבילה הזאת לא תעלה יותר מדי כשתגיע לחנויות באזור מרץ. 80 דולרים הוא המחיר המשוער שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully