וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

18.1.2008 / 12:02

האם מי שמתעצל להתכופף להרים את השלט יסכים להסתובב עם שעון יד מסיבי שיחליף את אותו השלט?

אנחנו אוהבים טלויזיה. אנחנו מאד אוהבים טלויזיה. בגלל זה אנחנו נוהגים לפלוש מדי פעם אל החברים מוואלה! תרבות ולכתוב על טלויזיה. אנחנו גם אוהבים גאדג'טים. אנחנו מאד אוהבים גאדג'טים. בגלל זה - בין השאר - אנחנו כאן.

אבל אנחנו לא אוהבים גאדג'טים גרועים. טוב, זה לא מדויק. אנחנו אוהבים גאדג'טים גרועים כי הם מספקים לנו חומר למדור הזה. אבל אנחנו לא אוהבים להשתמש בגאדג'טים גרועים.

ולא היינו רוצים להשתמש בשעון השלט-רחוק שיש לנו היום. למה? כמה סיבות. ראשית, גם כרטרו לשעוני המחשבונים של שנות השמונים, מדובר בפריט מכוער במיוחד. אנחנו גיקים, אבל זה לא אומר שאנחנו רוצים להסתובב עם הדבר הזה על פרק כף היד.

מעבר לכך, אין לנו ספק שמדובר במכשיר בעל ממשק מחורבן. נכון, לא בדקנו אותו. אבל רבאק, שלט אוניברסלי לדיוידי, טלויזיה, וידאו (וידאו? מישהו משתמש עדיין בוידאו?) וממיר לווייני עם ארבעה כפתורים? אנחנו לא רוצים להיות פסימיים, אבל הסיכוי שנוח לתכנת אותו ונוח להשתמש בו שואף לאפס.

בנוסף, אנחנו חושבים שזה לא מקרי שלא מצוין באתר כמה השעון הזה שוקל. בזמנו התבאסנו שסוני אריקסון לא מביאים לארץ את שעון הבלוטות' המגניב שלהם. ואז נתנו לנו להרגיש כמה הוא שוקל. באמת תכננו להתחיל לעשות כושר, אבל נראה לנו שמשקולות בשתי הידיים לתרגילים קצובים יעבדו טוב יותר מאשר משקולת קבועה על פרק יד אחד.

ותכלס, באמת לא כל כך קשה להרים את השלט מהשולחן בסלון ולהשתמש בו. ואם גם זה קשה לכם, היה לנו במדור גאדג'ט היום שלט רחוק קולי לפני כמה חודשים. תנסו אותו. סביר להניח שגם הוא מאעפן, אבל לא כמו השעון הזה. הדבר היחיד שיש לנו לומר לזכותו הוא שהוא עולה רק 22 דולרים. אבל זה לא מספיק כדי למנוע ממנו להיות הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully