וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Powerstick

Powerstick הוא מטען נייד בגודל של חפיסת מסטיק, שיכול להפיח חיים בגאדג'ט שסוללתו התרוקנה

בעיה קשה במכשירים שעובדים על סוללות היא, ובכן, הסוללות. עם כל ההתקדמות הטכנולוגית שלנו, טרם הגיעו לשוק סוללות שמצריכות הטענה פעם בשנה-שנתיים, וגם זה בשימוש מאסיבי. מוצרים כאלה נמצאים כיום בפיתוח, אבל כאמור, לשוק הם עדיין לא הגיעו.

עקב כך, אנחנו נאלצים להטעין את הטלפונים הסלולריים והנגים שלנו מדי כמה ימים, במקרה הטוב. ואם שכחנו? אבוי לנו, יש מצב שנתקע עם מכשיר שטוב רק כמשקולת נייר, לפחות עד שנגיע לכבל ההטענה. ראינו כבר פתרונות יצירתיים בדמות מטענים ניידים שכוללים מנואלה, פאנלים סולריים ומה לא. גם גאדג'ט היום שלנו נועד להטעין מכשירים ניידים, אבל הוא עושה זאת בסטייל, הן מבחינת האריזה שלו והן בכל הקשור ליכולות.

קוראים לו Powerstick. מדובר במטען נייד בגודל של חפיסת מסטיק, שנטען מ-USB תוך כשעה וחצי ויכול להטעין את המכשיר הנייד שלכם במהירות של מטען רגיל. הוא מוציא 5 וולט בזרם של עד 700mA, וכשמלא, מסוגל לספק 750mAh. אם אתם לא ממש בטוחים כמה מלאה הסוללה שלו, מסך LCD קטן על פני המכשיר יגיד לכם.

המכשיר כולל מחברים שמתאימים למרבית הטלפונים הסלולריים של סוני-אריקסון, LG, נוקיה, מוטורולה, סמסונג ובלאקברי, כמו גם מתאם לאייפודים ומתאם Mini-USB. כל זה במחיר לא גבוה במיוחד של כ-70 דולרים, שיכול להוות הבדל בין קישוריות לבין ניתוק מהעולם הגדול.

  • עוד באותו נושא:
  • powerstick

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully