וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

אם אתם מרוצים מעצמכם יותר מדי, קנו לעצמכם את Gamercize - סטפר שיגרום לכם להרגיש שמנים

שיטת המקל והגזר היא משהו שאנחנו מפעילים על אחרים, בדרך כלל כאלה אותם אנחנו מחשיבים לנחותים לנו, בשביל לחנך אותם. במקרים מסויימים זה עובד, במקרים רבים זה רק גורם לכעס ותסכול, אבל העובדה היא שאחד הדברים הטיפשיים ביותר שאפשר לעשות הוא להפעיל את השיטה הזו על עצמנו. ההגיון הבריא שלנו אמור לעצור בעדינו מלעשות דברים כאלה, ולהסביר לנו שענישה עצמית לא תהפוך בן אדם לשמח יותר.

אנשים שיצרו את הגאדג'ט הגרוע של השבוע לא ממש מבין את זה – הם חושבים שאם ימצאו דרך יצירתית שתאפשר לנו להעניש את עצמנו על כך שאנחנו יושבים כל היום מול המחשב ולא עושים פעילות גופנית, אנחנו נסכים לשלם על זה כסף. זהו העקרון של Gamercize PC – מכשיר עינויים ביתי.

כל מה שצריך לעשות זה לחבר את הסטפר הכלול בו למחשב ולקבוע קצב. לאחר מכן, שמים את הרגליים על הדוושות ומדוושים. אם מדוושים במהירות אותה קבעתם – המחשב עובד בסדר, אבל אם חס וחלילה הקצב ירד – העכבר והמקלדת מפסיקים לעבוד. ואז אתם מתחילים להרגיש אשמים על כך שאתם משמינים, והולכים לבכות בפינה. ואז זה מתדרדר לדכאון קליני, ולפני שאתם יודעים – אתם על פרוזאק רק בגלל שאכזבתם את המכשיר אותו קניתם לעצמכם ב-200 דולרים. נחמד, לא? לא, באמת שלא. ה-Gamercize PC הוא ללא ספק הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • gamercize pc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully