וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ממיר תמונות

דידי חנוך

23.1.2008 / 2:14

למי שיש הרבה תמונות בפורמט העתיק ששמו "נייר", הנה אמצעי נוח להעברתן לפורמט דיגיטלי

להורים שלי יש הרבה תמונות. אלבומים שלמים של תמונות. תמונות מהבית, תמונות מנסיעות, תמונות שלהם ושלנו ושל החברים. התמונות האלה, ודאי לא תופתעו לשמוע, יושבות באלבומים שיושבים בארון. הן יושבות שם, ולא נצפות לעתים קרובות.

בשנים האחרונות, דווקא יש לאבא שלי מצלמה דיגיטלית אותה הוא אוהב מאד ובה הוא משתמש די הרבה. והתמונות המצולמות בה נמצאות כולן במחשב (הוא עוד לא גילה את פלאי הפליקר, אבל אני צופה שזה יקרה די בקרוב).

גאדג'ט היום הנוכחי נועד לאנשים כמו אבא שלי, שכבר עברו לעידן הדיגיטלי אבל הותירו מאחוד הרבה מאד תמונות. מה הוא עושה? פשוט מאד: הוא סורק תמונות מהר, ובאיכות גבוהה. למעשה, הוא לא סורק אותן. הוא מצלם אותן. במכשיר יש חיישן של מצלמת 5 מגפיקסל שמצלם ברזולוציה של עד 1800dpi, באיכות שיצרני הגאדג'טים הבלתי נלאים Hammachar Schlemmer מבטיחים שהיא מעולה, ובמהירות רבה בהרבה מזו של סורק.

המכשיר מגיע עם חיבור USB למחשב ותוכנה לייבוא ועריכה של התמונות. ניתן להכניס אליו תמונות במגוון רב של גדלים, והוא עולה 150 דולרים. זה לא מעט כסף, אבל למי שיש אוצר בלום של תמונות ואין דרך נוחה להעבירן לפורמט דיגיטלי, מדובר בפתרון שנשמע לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully