וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב מראה עיניים

אדר ריכטר

23.1.2008 / 9:58

אדר ריכטר יודעת שלא צריך להפעיל גאדג'ט כדי לדעת האם הוא שווה משהו. הפעם היא בודקת נגן שנראה כמו מיקי מאוס

יש בוואלה! מחשבים לא מעט ביקורות שנכתבות לאחר ימים ושבועות של בדיקה אינטנסיבית של המכשירים. אבל אותי הביאו מוואלה! אופנה כי אני יודעת לשפוט דברים על בסיס אחר: איך שהם נראים. במדור הזה נסקור מכשירים לא על בסיס השימושיות שלהם או ה"ממשק" שלהם, אלא על פי כמה טוב הם נראים, ולמי מתאימים דברים שנראים ככה.

המוצר

נגן Disney Mplayer של חברת אייריבר. יש בו 1 גיגה זיכרון, ואוזניים של מיקי מאוס. סיבוב האוזניים מעביר שירים ושולט על הווליום. אין לו מסך.

הלוק

כאמור, אוזניים של מיקי מאוס. וראש של מיקי מאוס. אם לא היו לו עיניים, שפתיים, אף וכאלה. אני חייבת להודות: זה די מטריד. אבל גם חמוד. מגיע בדגם שחור ובדגם ורוד.

למי כן

ילדים, בגילאים שעדיין לא גילו את המותגים הנחשבים באמת (אם קיים כזה גיל בכלל), וזאת למרות שבעולם האופנה של המבוגרים, אייקון של מיקי נחשב לסוג של אמירה, כשהוא מודפס ע"ג טישירטס וסווטשירטים. אף אחד לא לקח את המכשיר ברצינות, לפחות עד שראו את השם של אייריבר. סוג המבוגר שסביר להניח שירכוש את הנגן הוא כנראה אינפנטילי במיוחד, או אחד ששייך לזרם הנואשים, שנהנה למשוך תשומת לב עם דברים שתלויים לו על הצוואר. או בעלי פטיש לאוזניים שרוצים שכולם ידעו מזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

למי לא

כל אדם בוגר בעל מודעות אופנתית מפותחת. במיוחד פוגעת בלוק העובדה שהאוזניות מגיעות בצבע לבן, מה שנראה לחלוטין לא סקסי והולך רע עם האוזניים השחורות של מיקי, ולא משנה כמה האוזניות של אייפוד קובעות את הטון בתחום הזה.

ציון: 6 בסולם ריכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully