וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידורי המהפכה הסלולרית?

סוכנויות הידיעות

25.1.2008 / 23:04

מנכ"ל גוגל אריק שמידט צופה "מהפכה ענקית" בתחום הפרסום הסלולרי - כבר בשנה הקרובה

מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, צפה היום "מהפכה ענקית" בעולם הפרסום, עם הופעתו של הפרסום הסלולרי המבוסס על מיקומו של המשתמש, במסגרת פאנל בו התארח בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס. "מדובר בהמצאה מחדש של האינטרנט, בהמצאה מחדש של המחשב האישי, וזה לפנינו - וסביר מאד שנראה את קורה בשנה הקרובה", אמר שמידט.

ההערכות הנוכחיות בנוגע לפרסום הסלולרי הן זהירות ברובן, וחברת הייעוץ פורסטר מעריכה כי ההכנסות מהתחום יגיע לפחות ממיליארד דולר עד שנת 2012, אולם שמידט טען היום כי מדובר בהערכה נמוכה מדי, שאינה לוקחת בחשבון את העובדה שתחום האינטרנט הסלולרי הגיע לנקודת מפנה גורלית.

גוגל עושה כיום מאמצים למצב את עצמה כמובילה בתחום הפרסום הנייד ולהתרחב מעבר לפעילות הליבה שלה כענקית חיפוש הגורפת את עיקר הכנסותיה מפרסום מקוון, בין היתר באמצעות הצעה לרכוש תדרים במטרה להשיק רשת פתוחה של אינטרנט אלחוטי.

מספר אנליסטים הביעו לאחרונה חששות מהעלויות הגבוהות של היוזמות החדשות של גוגל, אולם לדברי שמידט הפרסום הנייד, המבוסס על מיקומם הספציפי של משתמשי הסלולרי ויכול למשל לכוון אותם למסעדה קרובה, "הוא עסק טוב מאד".

בתחילת השבוע הודיעה גוגל, שהשיקה בנובמבר את פלטפורמת הקוד הפתוח שלה עבור מכשירים סלולריים - אנדרואיד - כי היא תשתף פעולה עם ענקית הפרסום פובליסיס על פיתוח טכנולוגיית פרסום חדשה. שתי החברות לא חשפו פרטים נוספים על המיזם החדש, עליו הכריזו שמידט ומנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי, במהלך פגישה בפאריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully