וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

26.1.2008 / 15:53

תראו כמה אנשים רעים הבאנו לכם היום: החל מטרוריסטים, דרך נאצים ועד לפיראטים מרושעים ששותים רום כל היום

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו חותכים אותם לחתיכות ממש קטנות ומשתמשים בהם להסקת הוידאודרום. ככה זה - קר לנו.

והשבוע שמנו דגש על האנטגוניסטים, וניסינו להביא לכם מבחר כמה שיותר גדול מהם.

Army of two

חברת Electronic Arts מאוד, מאוד מאמינה בזכיון החדש אותו היא מפתחת בסניף הקנדי שלה. אם Army of Two יצליח, אין ספק שנראה עוד לא מעט המשכים למשחק הזה. כי אחרי הכל, במה אנשי EA טובים אם לא בחליבת זיכיונות מוצלחים. אבל הצלחתו (או אי הצלחתו) של המשחק תיקבע רק לאחר שיגיע לחנויות, באמצע מרץ. ובינתיים, מה שנשאר לנו לעשות זה לראות את הסרטונים הרבים אותם מחלקת השיווק של החברה מפרסמת ברשת האינטרנט

הסרטון החדש שוב מדגים לנו כי במשחק הזה, בן אדם אחד לא שווה הרבה, אבל שני אנשים כבר יכולים להיחשב לצבא. הפעם אנחנו גם זוכים לראות מספר קטעים של משחקיות אמיתית, מלאת ירי ופעולות ששמורות בדרך כלל לתואמי-רמבו. וכאמור, בעוד פחות מחודשיים תוכלו לראות אם כל זה גם מתורגם למשחק טוב, בהנחה ויש לכם פלייסטיישן3 או אקס-בוקס 360.

Conflict: Denied Ops

קשה לי להאמין ששמעתם על סדרת משחקי Conflict, למרות ש-Denied Ops הוא הכותר החמישי בסדרה. ואם שמעתם, רוב הסיכויים הם שלא הקדשתם למשחקים האלה תשומת לב רבה – הם מעולם לא היו יוצאי דופן הן מבחינת המשחקיות והן מבחינת האיכות שלהם.

המשחק החדש – Conflict: Denied Ops, הוא הראשון שמגיע לקונסולות הדור השביעי, ובדרך הוא זונח את הפיקוד על צוות של 4 אנשים לטובת צוות קטן יותר של שניים (קצת דומה ל-Army of Two, לא?). הסיבה לכך שהטריילר שלו נכנס לכאן הוא כדי שתראו כמה דיסוננס יכול להיות בין החלק שמצולם עם שחקנים אמיתיים ונראה מגניב למדי, לבין החלק שמדגים את המשחקיות הלא-יותר-מדי-מסקרנת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

C&C3: Wrath of Kain

אחד הדברים עליהם תמיד אפשר לסמוך בסדרת משחקי Command and Conquer, הוא קטעי וידאו איכותיים. במשחק הזה לא מסתפקים בשחקנים אלמוניים, אלא מביאים אנשים אותם כבר ראיתם על מסך הקולנוע או הטלוויזיה. הפעם אלה הם קארל לומבלי – מרקוס דיקסון מ'זהות בדויה', ונטשה הנסטריג' מ'מין מסוכן' שמגיעים בשביל לשחק דמויות מפתחת באחוות ה-NOD. בנוסף, אנחנו זוכים לראות את הפנים החדשות של קיין, האנטגוניסט של סדרת המשחקים. והוא, אממ, מאיים למדי.

חבילת ההרחבה החדשה, שתגיע באביב למחשב האישי ולאקס-בוקס 360, תוסיף מצב משחק חדש בשם Global Conquest Mode שיכלול אלמנטים של משחק אסטרטגיה בתורות על מפת העולם, ומשחקיות רגילה של C&C בזמן הקרבות.

Sega Superstars Tennis

בשנה שעברה, הפיצה חברת סגה את Virtua Tennis 3 של חברת Sumo Digital. המשחק הזה נחשב על ידי רבים לאחד מכותרי הטניס הטובים והמהנים ביותר, בזכות המשחקיות הפשוטה-אך-מאתגרת וסימולציה טובה של התקדמות טניסאי לאורך מספר שנים. עכשיו שתי החברות משתפות פעולה פעם נוספת, וגם כאן מדובר במשחק טניס, אבל שונה מאוד מ-VT3.

המשחק, Sega Superstars Tennis, יאפשר לבעלי אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, ווי, פלייסטיישן 2 ו-DS לשחק טניס עם דמויות ממשחקי סגה כמו סוניק, נייטס ו-House of the Dead. גם כאן יהיו מיני-משחקים, שידמו לאלה מ-VT3 אך הפעם עם ייחודיות שקשורה למשחקי סגה. הכותר החדש צפוי להגיע בסוף מרץ.

Turning Point: Fall of Liberty

במציאות המקבילה של Turning Point: Fall of Libery, צ'רצ'יל מת מספר שנים לפני תחילת מלחמת העולם השניה, ובלי הנהגתו אירופה נופלת לידי הנאצים. ב-1953, הם תוקפים גם את ארצות הברית, וכאן מתחיל המשחק שלנו.

הגיבור של Turning Point הוא עובד בניין בשם דן קרסון, שנתקע באמצע הפלישה של הנצאים לניו יורק. קרסון הוא לא חייל-על, הוא בכלל לא איש צבא - המטרה שלו היא לא לנצח, אלא פשוט לשרוד, ובזה נתעסק במשך כל המשחק, כשהוא יגיע ל-X360, PS3 והמחשב האישי בחצי הראשון של 2008.

Pirates of the Burning Sea

בעולם משחקי התפקידים ההמוניים, יש לנו הרבה מאוד אלמנטים של מדע בדיוני ופטנזיה, ומעט מדי פיראטים. בשביל לתקן את זה, מגיע לו Pirates of the Burning Sea, שיאפשר לכם לעשות קריירה במאה ה-17 – התקופה בה כל מה שבן אדם היה צריך זה ספינה, תותחים ורום.

המשחק החדש יצא לפני 3 ימים, ויחייב לא רק קניית דיסק אלא גם דמי מנוי חודשיים. אז כמה כסף תהיו מוכנים לשלם על הזכות להיות שודד ים, ועל ההנאה שבהשמדת ספינות האויב ודקירת מפקדיהן עם חרב חדה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully