וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מק רויאל: לא הכל בחינם

זיו קיטרו

27.1.2008 / 12:20

לא כל התוכנות הטובות למק הן בחינם. קבלו חלק ראשון של 10 התוכנות המסחריות המומלצות

לפני שבועיים סקרנו במדור הזה עשר תוכנות המופצות בחינם ברשת, אשר מספקות כלים המרחיבים את יכולות המק שלכם. בשתי הכתבות הבאות נסקור עוד תוכנות נהדרות - הפעם לא חינמיות. אמנם תצטרכו לשלם בשביל ליהנות מגרסאותיהן המלאות, אבל מדובר בסכומים זעומים, במיוחד ביחס למה שתקבלו עבורם.

KeyCue

מי שקרא את הטורים שלי בעבר, יודע שיש לי חיבה לקיצורי מקשים. אם אני יכול לעשות משהו בלי להרים את היד אל עבר העכבר, אני מאושר. כל תוכנה היום מאפשרת לבצע פקודות שונות בעזרת קיצורי מקלדת, אבל אם ניקח בחשבון את העובדה שבמחשב ממוצע יש עשרות תוכנות - לכל אחת מהן קיצורי מקשים משלה, נוסיף לכך את קיצורי המקשים של המערכת ועוד לפחות תריסר קיצורים שהגדרנו בעצמנו, אנחנו מקבלים כמות מכובדת של קיצורים.

אל הזירה נכנסת KeyCue העובדת ברקע וממתינה לכם שתזמנו אותה. לחיצה ארוכה על מקש ה-command תזמן מסך סקסי ובו כל קיצורי המקשים של התוכנה הפעילה, כאשר הקיצורים מחולקים על פי התפריטים השונים. מאחר ואתם כבר נמצאים במסך הזה, תוכלו בכל זאת לעשות שימוש בעכבר כדי לבחור את הפקודה הרצויה. מה ההבדל בין זה לבין חיפוש הפקודה בתפריט? הרי במילא אנחנו משתמשים בעכבר. ובכן, בניגוד לתפריטים הבנויים בצורה היררכית, KeyCue מציגה את כל הפקודות וכל הקיצורים בצורה שטוחה, כך שלא צריך לנחש איפה מסתתרת פקודה כזו או אחרת.

מחיר: 20 דולרים.

1password

רשתות חברתיות, חשבונות מייל, אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי הבנקים, פורומים באינטרנט - כל אלה מחייבים הכנסת אותם הפרטים שוב ושוב. אפשרות אחת היא לבחור בשם משתמש וסיסמה זהים לכל האתרים, ואילו האפשרות השנייה היא לנסות לבנות שיטה של סיסמאות ולהתפלל שתזכרו את כולן. ניתן גם להכריח את הדפדפנים שלכם לזכור את השדות, אבל לא כל האתרים (כמו אתרי הבנקים) תומכים באפשרות הזו, כדי להגן על הפרטים שלכם. מה גם שבסיס הנתונים של הדפדפן שלכם אינו הדבר המוגן ביותר בעולם. אז מה עושים? לחברת password1 יש פתרון, אם תהיו מוכנים לשם עליו.

אל תוך התוכנה אתם מכניסים את הפרטים שלכם, מספרי כרטיס אשראי, כל נתוני הרישום שמרבית האתרים רוצים ומאותו רגע אתם לא ממלאים אף טופס בשום מקום. התוכנה גם שומרת סיסמאות, ואף מייצרת לכם סיסמאות אקראיות אם צריך. לאחר מכן, Password1 מתחברת אל הדפדפנים השונים הקיימים למק וממלאת את כל הטפסים בלחיצת כפתור.
מחיר: 29.95 דולרים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Typinator

אותה החברה שיצרה את KeyCue, פיתחה עבורנו גם את התוכנה החביבה הזו, לה שני תפקידים. הראשון הוא להקל עליכם במקרים בהם אתם צריכים להכניס טקסטים ארוכים או סתם כאלה שחוזרים על עצמם ואין לכם כוח לכתוב. יש לכם כמה ניסוחים סטנדרטיים של מכתבים או חתימה אותה אתם רוצים להוסיף בלי להשתמש בתבניות? כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע מספר אותיות או סימנים, וכאשר אלו יופיעו, Typinator תשנה את הסימנים לטקסט הנבחר. התפקיד השני של התוכנה הוא בדיקת איות. היא מגיעה עם בסיס נאה של מילים באנגלית ובגרמנית.
מחיר: 20 אירו.

Pixelmator

תוכנת הגרפיקה Pixelmator מכילה כל מה שאנשים פשוטים צריכים - מגוון מברשות, כלי ציור, סימון, מחיקה, צביעה, אפשרות לפתוח מאות סוגים של קבצי תמונה, שימוש בשכבות, מסכות, גישה לספריית ה-iphoto כדי לשלוף תמונות במהירות, שמירה לכל הפורמטים החשובים כולל לאלה של פוטושופ, מגוון עצום ומטורף של אפקטים ואפשרויות ובנוסף לכל גם ממשק מרהיב.

אם תורידו את גרסת הניסיון שעובדת באופן מלא ל-30 יום תבינו מייד למה התוכנה זוכה לשבחים. זהו כלי נהדר שאינו דורש יותר מדי משאבים מהמערכת, ונשאר נוח לשימוש. עדכון הגרסה האחרון הוסיף אפקטים חדשים ומברשות חדשות אמורות להתווסף בקרוב. התוכנה מנצלת גם את היכולות החדשות של לאופרד, כך שהביצועים רק משתפרים.
מחיר: 59 דולרים.

Disco

דיסקו היא תוכנת צריבה חכמה במיוחד. התוכנה יודעת לזהות אם אתם מעוניינים ליצור דיסק גיבוי של מידע, דיסק מוזיקה או סרט שתוכלו לראות ב-DVD. אם בחרתם כמות גדולה של קבצים, Disco תחשב לכמה דסקים או די.וי.די (בהתאם למדיית הצריבה שהכנסתם לכונן) היא תזדקק ותשמור את הקבצים בצורה חכמה לניצול מרבי של המדיה. התוכנה קלה לשימוש, לא צריך להסתבך עם הגדרות וכמו כל דבר במק, היא לא רק נראית טוב אלא משתמשת באפקט חמוד של עשן העולה ממנה בזמן שהיא עובדת. נכון, התכונה האחרונה לא שימושית, אבל זה כל כך חמוד והופך את התהליך הבנאלי לכיפי, אז למה לא?

התכונה החשובה ביותר של Disco היא היכולת לזכור כל דיסק שצרבתם, את שמו ואת הקבצים שנמצאים עליו. אם אתם לא זוכרים איפה נמצא קובץ מסוים, מפעילים את ה-discography של Disco, מחפשים אחר שם או אפילו התאריך ומוצאים מייד באיזה מהדיסקים הוא נמצא. חשוב לזכור לרשום את השם שנתתם לדיסק גם על גבי הדיסק עצמו ולא רק בתוכנה, זאת כדי להקל על המציאה גם בעולם הפיזי. בתכנון נמצאים פיתוחים נוספים בתכנון שיהפכו את התוכנה הזו לשימושית עוד יותר.
מחיר 29.95 דולר

  • עוד באותו נושא:
  • מקינטוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully