וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Solar MP4

דידי חנוך

28.1.2008 / 2:26

אין לו שם נורמלי, אבל הוא מנגן וידאו ומוזיקה, טוען מכשירים אחרים ומריץ משחקי נינטנדו ישנים. וזוהי רק ההתחלה

פעם היינו אומרים בהשתאות: "היפנים האלה". אחר כך עברנו לומר בפליאה: "הקוריאנים האלה". אבל לאחרונה הולך ומתחזק הצורך לומר בתדהמה: "הסינים האלה". ככה זה. כשבונים המון מפעלים בארץ עם עובדים זולים, צריך להכשיר מהנדסים. ובסופו של דבר, המהנדסים האלה עוזבים את המפעל שלך ומתחילים לעשות דברים משלהם.

בהתחלה זה היה מאעפן. אחר כך זה היה מעניין. ועכשיו... נו, עדיין יכול להיות שזה מאעפן, אבל זה בהחלט נשמע מגניב. תקלטו מה יש לנו כאן: נגן מוזיקה, ווידאו ותמונות עם מסך 3.5 אינץ', קורא קובצי TXT שגם מקריא אותם (באנגלית וסינית), אמולטור שמסוגל להריץ משחקי גיים בוי, גיים בוי קולור ו-NES, עם מיקרופון, עם זיכרון 2 גיגבייט וסלוט לכרטיס SD להרחבה לעוד 2 גיגבייט. ושתי יציאות לאוזניות.

זאת רשימה מרשימה, אבל זה עוד לא השוס. כשפותחים אותו, יש לו שני פאנלים סולריים גדולים. הפאנלים האלה מאפשרים לטעון אותו. זה סביר ונהוג. אבל הם גם מאפשרים לטעון כל מכשיר אחר שנטען באמצעות USB. וזה... תשמעו, זה כבר די מגניב. במיוחד בצירוף כל שאר הדברים שהמכשיר הזה מסוגל לעשות.

מה הסינים עוד לא יודעים לעשות? לתת שמות נורמליים למותגים שלהם (אם כי גם כאן יש יוצאים מן הכלל). למכשיר הזה, לדוגמה, קוראים: Solar Powered MP4 Player 2GB - Mobile Power Station. אולי יש לו שם מוצלח יותר בסינית. אין לנו מושג. על הקופסה כתוב Solar MP4, אז בואו נאמר שזה השם שלו.

כמה כל זה עולה? 123 דולרים ו-32 סנט. או 84 יורו. כאמור, עם רשימת הפיצ'רים הזאת והמחיר הזה, יש מצב שמדובר במכשיר מאעפן ומקרטע שיבאס לקוניו את הצורה. אבל... יש מצב שלא. ואם לא, אז הוא ממש ממש ממש מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully