וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע

דידי חנוך

29.1.2008 / 10:53

מחפשים תחליף חינמי וקל משקל לנירו? קבלו תוכנת צריבה שעושה את רוב מה שהגדולות עושות, בהתקנה קטנה בהרבה

Nero היא תוכנה מצוינת. היא באמת יכולה לעשות כל דבר שתוכנת צריבה צריכה לעשות. אבל בשנים האחרונות חלתה התוכנה במחלה נפוצה מאד: נפחת. מתוכנה בעלת מימדים סבירים, צמחה נירו למאות מגה שעושים המון דברים שלא באמת תעשו איתה. הרי וידאו ומוזיקה עדיף לכם לנגן עם VLC, והמרת קבצים מומלץ לעשות בתוכנות כמו TMPGENC. וכל אלו ביחד תופסות פחות מקום על ההארד דיסק שלכם מהתקנה מלאה של נירו.

זמנים בהם התוכנות הפופולריות בשוק הופכות כבדות ומעיקות מדי הם בדיוק ההזדמנות של תוכנות חדשות. כך היה בתחום הטורנטים כש-UTorrent תפסה את השוק מאזוראוס, וכך קורה בתחום האנטיוירוס בו נורטון ומקאפי מאבדים גובה לטובת Avast, NOD ושות'. וכך עשוי לקרות גם בתחום הצורבים.

תוכנה אחת שמפתחיה רוצים לנצל את ההזדמנות היא BurnAware, תוכנה שהתקנתה תדרוש מכם 6.4 מגה פנויים בכונן הקשיח. וכן, הנקודה לא שם בטעות. מדובר בתוכנת צריבה במשקל של פחות מ-7 מגה.

נכון, היא לא עושה הכל. ה-Image היחיד שהיא יכולה לקרוא הוא בפורמט ISO, לדוגמה. והיא גם לא תמיר לכם קובצי וידאו לפורמט DVD. אבל היא כן יכולה ליצור דיסקי מוזיקה מקבצי WMA, MP3 או WAV, והיא יכולה לצרוב דיסקי דאטה רגילים. היא גם יכולה - בהנחה שיש לכם צורב תואם, לצרוב דיסק בלו-ריי.

בבדיקה שלנו התוכנה היתה קלה לשימוש - מה שלא תמיד ניתן לומר על תחליפים חינמיים לתוכנות מסחריות - ועשתה כל מה שהמפתחים טוענים שהיא עושה. מסך פתיחה שימושי יאפשר לכם לבחור באופצית הצריבה המתאימה לצרכיכם, ומשם תגיעו לממשק ספציפי ופשוט.

לרוב המשתמשים, התוכנה נותנת פתרון טוב מאד לרוב הגדול מאד של מצבי הצריבה. וכשמדובר בתוכנה חינמית שעדיין נמצאת בפיתוח, זה בהחלט מספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully