וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגים שמוגים

בוריס בולטיאנסקי

30.1.2008 / 19:30

כל עוד תהיינה בעיות חברתיות בישראל, יהיו גם בלוגרים שינסו לפתור אותן, או לפחות לתמוך באנשים שעושים זאת

ביום שני הקרוב, לאחר סופ"ש שכולו יוקדש למסקנות וועדת וינוגרד, תתקיים בשעה 9 בבוקר ישיבה של וועדת הכלכלה של הכנסת, אשר תדון בהצעת החוק 892 – חוק הצנזורשת. מאז הישיבה הקודמת, סביר להניח שמשרד התקשורת ערך תיקונים רבים בהצעת החוק במטרה לגרום לה להשמע נסבלת ומקבולת. בתחתית הפסקה הזו, תוכלו למצוא קישור לרשימת חברי הכנסת ה-17. לחיצה על כל שם של חבר כנסת תביא לדף האישי שלו שמכיל את כתובת המייל שלו. זכרו, חברי הכנסת עובדים אצלנו, אבל הם לא ינידו עפעף אם נישאר אדישים.

עדיין שבויים בתודעה

בטור הקודם סיפרתי לכם על יוזמתם של סטודנטים לעיצוב מבית ספר "גורן" לתקשורת חזותית שבמכללה האקדמית עמק יזרעאל. ביום חמישי שעבר הם קראו לאנשים ברחבי העולם לגשת לשדות התעופה הסמוכים למגוריהם ולהצטלם נושאים שלטים ריקים לאות ציפיה לחיילים החטופים וההזדהות עם משפחותיהם של החיילים. יום חמישי עבר, אך הפרוייקט אינו נגמר בכך, ומאחר שהבנים לא שבו, מבקשים יוזמי הפרוייקט להתמיד בעשייה ולהקדיש 5 דקות בכל פעם שיזדמן לנו להגיע לשדה תעופה על-מנת לצלם את עצמנו אוחזים בשלט ריק ומחכים למישהו שלא הולך להגיע בטיסה הקרובה.

100 עובדות

כבר מספר פעמים הזכרתי בטור הזה את [[אנטון נוסיק]], דירקטור בחברת SUP (אשר רכשה לאחרונה את [[LiveJournal]] מחברת [[SixApart]]), ואישיות מוכרת באינטרנט הרוסית כיום והחלק הרוסי של האינטרנט הישראלית בשנות ה-90. נוסיק זוכה פעמים רבות לתגובות שטנה ושקר בבלוג האישי שלו בלייבג'ורנאל, דבר שאינו מונע ממנו להתנגד לצעדים הרבה יותר דרסטיים מחוק הטוקבקים של חבר הכנסת [[ישראל חסון]] שמאיימים על החופש באינטרנט הרוסית. הפעם, בעקבות מסע ההכפשות וההמצאות האחרון שספג, הוא החליט לפתוח פרוייקט מאה העובדות על עצמו, במטרה לתת לקוראים שלו איזשהי נקודות מבט משלו על חייו, דעותיו ומעשיו.

לצורך הפרוייקט, בלוג נוסף אשר היה ברשותו הוצא מן האחסנה היבשה ונכון לרגע כתיבת שורות אלה, מספר עובדות כבר עלו. נוסיק החליט שלא לפרסם את הפוסטים הללו בסדר כרונולוגי וכך שני הפוסטים הראשונים שעלו עסקו בלידה (מספר 1) ובמוות (מספר 100). אני מניח שבהשפעת הסיפתח הזה, נזכה לראות עוד בלוגרים רוסיים מפרסמים פרוייקטים כאלה. אשר אליי, אני מקווה שגם בארץ ייצא לנו לחזות במיזמים מהסוג הזה.

עזרו לפליטים

בשבוע האחרון שמענו בעיקר על תנועה של פלסטינים לאורך הגבול עם מצרים, אבל האמת היא שכמעט מידי יום חוצים את הגבול הזה פליטים ממדינות אפריקניות אשר מחפשים מקלט במדינת ישראל.

[[אמיתי סנדי]] מספר בבלוג שלו כי לאחרונה הגיעו לתל-אביב למעלה מ-2000 פליטים אשר זקוקים למקומות לינה ומקומות עבודה. נראה שמדינת ישראל לא ממהרת לעזור לפליטים הללו (לא שזה היה כל-כך לא צפוי, אפילו לנזקקים אזרחי המדינה היא לא ממש ממהרת לעזור) ובסופו של דבר מי שעוסק בכך הם מתנדבים אשר זקוקים עתה גם הם לעזרתכם על-מנת לעזור לפליטים. פרטים נוספים על הדרוש ודרכי התקשרות עם המתנדבים ניתן למצוא בפוסט של סנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully