וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Moldable Mouse

עיצוב חדש של חברת Lite-on מציג לנו עכבר רך שיכול לשנות צורה. והכפתורים? אותם תוכלו למקם איפה שתרצו

מאז שאני זוכר את עצמי, היותי שמאלי הפריעה לי בפעילויות יום-יומיות. רוב המספריים שנמצאים כיום בשוק מותאמים לימניים (כשחותכים איתם ביד שמאל, לא רואים את החתך), אזור הספרות על המקלדת נמצא בצד ימין והעכברים... אל תדברו איתי על עכברים בכלל. העכבר היחיד שאני מכיר, אשר מותאם לשימוש של שמאליים, הוא הגרסה המיוחדת של MX610 מבית לוג'יטק, אבל הוא לא היה לי נוח.

הפתרון אולי יגיע בקרוב בדמות עכבר חדש של חברת Lite-On, שנמצא כרגע בשלב העיצובי שלו, אך כיוון שמדובר בחברה שמייצרת עכברים, יש לו יותר סיכוי להפוך למציאות מלעיצוב שנעשה על ידי מישהו חיצוני. האמת היא, לא מדובר בעכבר לשמאליים בלבד, אלא לעכבר שמתאים לכולם. הסיבה היא שצורתו נקבעת על ידי המשתמש, ולא על ידי החברה.

העכבר החדש בנוי מחימר שצורתו ניתנת לשינוי, הארוז בתוך בד עמיד. כל משתמש יכול לעצב אותו בצורה שהכי מתאימה ליד שלו. רק החלק התחתון של העכבר נשאר קבוע, כיוון שצריך מקום לעינית לייזר וללוח החשמלי ששולט עליו. ומה עם הכפתורים? אלה נצמדים לבד במקום אותו אתם בוחרים, ומעבירים את המידע ללוח החשמלי בצורה אלחוטית דרך RFID. כאמור, מדובר בשלב העיצוב – המוצר עצמו עדיין לא קיים, כך שאין לו מחיר עדיין. אבל כשהוא יגיע, ובוא נקווה שזה יקרה בקרוב, אני אהיה משתמש PC הרבה יותר שמח.

  • עוד באותו נושא:
  • liteon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully