וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב מראה עיניים

31.1.2008 / 15:00

אדר ריכטר פוסקת ושופטת את טיבם של מוצרי טכנולוגיה על בסיס מראם בלבד. הפעם: HTC TyTn II

המוצר

HTC TyTn II

הלוק

מסוכן! מבחינה עיצובית הציון שלו בסולם ריכטר מגרד את הקרקע ולא בגלל שהוא כל כך מכוער. HTC TyTn II מגיע עם מקלדת שמחליקה בדורסניות מתחת למסך ועלולה בקלות רבה מדי לתפוס בצידה ציפורניים נשיות, מטופחות ומנצנצות שאך זה יצאו את פתח המניקור, כשהן עטויות לכה אדומה ובוהקת, בדיוק בגוון הנכון לחורף. העובדה העיצובית המצערת עד מאוד הזו, בנוסף למשקלו הרב (190 גר') וקווי המיתאר השמנמוכים והמאסיביים שלו, מעביר אותי מיד לדיון, מי כן מתאים להיראות מסתובב עם המכשיר זה.

למי כן

כדי לענות על השאלה עליי להרחיק עד לאתרי בנייה, תחנות דלק ואולי גם לאזורים תעשייתים בערי פרברים – כל המקומות שעשויים לאכלס גברים שנראים כמו כדורגל ומחפשים מכשיר שדומה להם, שאפשר לשחק איתו ביד ושחושב במגלומניה שהוא מסוגל לעשות הכל - להיות גם לפטופ וגם סלולר, גם מצלמה וגם מחשב נייד. לא בטוח ששניהם מצליחים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

למי לא

לנשים. כבר מזמן סברתי שבדף המועמד לחתונה בג'יידייט, ליד השאלה האם אתה מעשן ועד כמה אתה אוהבת את האחיינים שלך, כדאי להוסיף את שאלת החובה: איזה מכשירים סלולריים וגאדג'טים אתה מחזיק בכיס.

כשהגבר של HTC TyTn II מופיע לדייט שלך, את כבר יודעת מי הולך לשלם את החשבון ותשתדלי לא להושיט ראשונה את היד לדלת. הגבר שלך אוהב כלים כבדים ועומס של אינפורמציה במסך הראשי. לך, מצד שני, כדאי להשתיק את הסלולר המקושט בנצנצים, כדי לא להפריע את מהלך הדייט, אבל מצידו תוכלי לצפות להפסקת פרסומות באמצע האספרסו, עקב שיחה דחופה בעלת ערך עסקי חשוב שתגיע ל-HTC TyTn II. את גם יכולה להיות בטוחה שהוא מאזין לך באופן חלקי ביותר באוזן אחת כשבשנייה תקוע לו הבלוטות'. לעומת כל אלה, עם מכשיר כזה אין סיכוי שהוא ישכח את יום ההולדת שלך.

ציון: 2 בסולם ריכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully