וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון רוכשת את Audible.com

חברת אמזון רכשה היום את Audible.com - ספקית גדולה של גרסאות אודיו לספרים, עיתונים ומגזינים

אמאזון – החנות הוירטואלית הגדולה בעולם, הכריזה היום כי הוא רוכשת את Audible.com, אחת הספקיות המובילות של גרסאות אודיו לספרים, עיתונים יומיים, מגזינים, תוכניות טלויזיה ורדיו, ב-300 מיליוני דולרים. האתר מציע היום למכירה 80,000 הקלטות באמצעות אתרים בארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה, כשחומרים זמינים לכל הנגנים החשובים בשוק, כולל האייפוד של אפל.

הרכישה הזו היא רק חלק קטן מהאסטרטגיה הדיגיטלית של אפל. החברה, שהחלה כחנות וירטואלית למוצרים פיזית, מנסה בזמן האחרון להתקדם למכירת תוכן דיגיטלי אותו ניתן להוריד. צעדים משמעותיים בכיוון נעשו כשלפני מספר חודשים הושק קורא הספרים הדיגיטליים Kindle( שמסוגל גם להשמיע קבצי MP3), כמו גם חנות המוזיקה הדיגיטלית AmazonMP3 בה ניתן היום לקנות שירים נטולי נז"ק (ניהול זכויות קניין) ולהוריד אותם ישירות למחשב.

תכונה מעניינת נוספת ב-Audible היא הזמינות של תכניה לא רק בארה"ב אלא גם באירופה. לפני מספר ימים, הכריזה אמזון כי היא מתכוונת להשיק גם את חנות המוזיקה הדיגיטלית שלה ברחבי העולם במהלך שנת 2008. טרם נודעו התאריכים והמדינות בהן יושק השירות, אך הסיכויים הם שבריטניה, צרפת וגרמניה יהיו בסבב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully