וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

תחנת עגינה חדשה לאייפודים מבית JVC כוללת, בלי שום הצדקה עיצובית או טכנולוגית, תושבות לשני מכשירים

מאז שחברות אלקטרוניקה הבינו שאייפוד זה טרנד שלא הולך להיעלם בקלות, אנחנו רואים בשוק יותר ויותר מוצרים שמותאמים במיוחד לנגן המצליח-עד-מאוד של חברת Apple. כי אם כבר יש לנו אייפוד, למה שלא נקנה גם אביזרים בשבילו. מבין האביזרים האלה, מקום של כבוד מוקדש לרמקולים עם תושבת מיוחדת בשביל הנגן, שמאפשר לנו להטעין אותו ובו בזמן גם להשתמש בו בשביל למלא את חלל ביתנו.

חברת JVC – מותג מוכר מאוד בתחום האלקטרוניקה הביתית, הכריזה לא מכבר על תחנת עגינה שולחנית חדש שמותאמת במיוחד לאייפודים. לא לאחד, אלא לשניים. למכשיר החדש יש שתי תושבות בשביל הנגנים, כשבכל אחד מהן ניתן להשתמש גם בשביל להשמיע מוזיקה. וזה, גברותי ורבותי, רעיון ממש - אבל ממש מיותר.

תסבירו לי, למה שמישהו יצטרך לחבר לאותו הרמקול באותו המקום שני אייפודים בו זמנית? נניח ויש לכם בבית שני מכשירים, למה לא להטעין אחד מהם בעזרת המטען הרגיל? והטענה של "מה הנזק בעוד תושבת" לא ממש עובדת, כי כשיש רק מכשיר אחד שמחובר לרמקול הזה, כל הסיפור נראה מאוד לא סימטרי ומטריד מבחינה עיצובית.

מעבר לכך, יש ל-NX-PN7 סט רגיל של תכונות כמו רדיו, שעון מעורר ושלט רחוק. כמו כן, ניתן לחבר אליו גם מכשירי אודיו אחרים דרך חיבור אנלוגי. אבל כל אלה לא מצילים אותו מהסטיגמה של 'תפסת מרובה', ותחנת העגינה הזאת (שתצא באפריל ומחירה כ-150$) היא בהחלט הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • nx-pn7
  • jvc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully