וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

התותחים הכבדים מעולם הקולנוע והטלוויזיה באים לבקר, בדמות משחק של 'אבודים' ומשחק חדש של 'מלחמת הכוכבים'

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים בוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו משכיבים אותם לישון ב-10 בלילה ולא מעירים אותם עד 10 בבוקר, כי שינה טובה בלילה מבטיחה ביצועים טובים ביום שלמחרת, ואנחנו צריכים את הטריילרים במיטבם בשביל מדור הוידאודרום!

והשבוע אנחנו משתמשים בתותחים כבדים: מלחמת הכוכבים, אבודים, והרפתקאותיהם של סם ומקס. הטלוויזיה והקולנוע כנראה כבר התמזגו סופית לתוך עולם המשחקים

Lost: Via Domus

כשהפרה שלכם מטילה ביצי זהב, כדאי לבדוק אם היא לא תרנגולת. לאחר מכן, צריך לחלוב אותה כל הזמן, כי מי יודע כמה העושר הזה יימשך. זוהי המנטרה מאחורי המשחק Lost: Via Domus, כותר אינטראקטיבי חדש שפונה למעריצי סדרת הטלוויזיה 'אבודים'. הכותר, שמפותח למחשב האישי, אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3, צפוי לצאת בקרוב.

במהלך הכותר אנחנו נכנסים לנעליו של אליוט, ניצול נוסף אותו מעולם לא ראינו בסדרה. במהלך המשחק, נזכה לפגוש את מרבית הדמויות הראשיות של הסדרה, לדבר איתן ואולי לשמוע דברים חדשים שעוד לא שמענו בסדרה עצמה. הטריילר החדש של המשחק נראה מצויין, ומעניין לראות האם סוף סוף נראה כותר המבוסס על סדרת טלוויזיה שלא רק משתמש בשם שלה בשביל לחלוב כסף מהמעריצים.

Star Wars: The Force Unleashed

עולם מלחמת הכוכבים קיבל, במהלך השנים, לא רק 6 סרטים, אלא גם אינספור ספרים ומשחקי מחשב שהרחיבו את העולם בו אבירי הג'דיי מדלגים ממקום למקום. עכשיו הגיע זמן לעוד הרחבה, Star Wars: The Force Unleashed שמה, בה נשחק בתפקיד תלמיד סודי של דארת' ויידר.

כבר ראינו טריילרים מהמשחק הזה, שנראה מגניב להפליא. הפעם הגיע הזמן להסתכל קצת על המשחקיות עצמה, ועל המנועים הפיזיקליים המעניינים שעומדים מאחורי הכותר הזה. במקרה ותהיתם, חלון ההשקה של המשחק הוא הקיץ הקרוב, והפלטפורמות בשבילן הוא מפותן הן (קחו נשימה ארוכה): פלייסטיישן 2 ו-3, PSP, DS, N-Gage, Wii ואקס-בוקס 360.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Tiberium

עוד לא התייבש הדיו הדיגיטלי על ההכרזה אודות פיתוח משחק פעולה חדש בעולם של Command & Conquer. עוד לא עבר חודש מאז שהראינו לכם את הטריילר הרשמי הראשון של המשחק. ועם זאת, השבוע הגיע הזמן לחזור אליו שוב.

הסיבה לכך היא סרטון של מספר דקות, בו רואים לראשונה את המשחקיות של הכותר הזה. קודם כל, הגרפיקה שלו נראית פשוט מצויין. שנית, כלי הנשק שלו נראים, ומתנהגים, בצורה ממש מגניבה. שלישית, אני כבר לא יכול לחכות עד שאוכל למחוק את הזכרונות המרים שהשאיר בי C&C: Renegade. עכשיו רק נשאר לחכות לרבעון השלישי של 2008 בו נקבל את הכותר לידינו, אם לא יהיו דחיות.

Quake IV

אתם לא טועים, מדובר בטריילר בו רואים מישהו משחק במוד מרובה-שחקנים של Quake IV – משחק ותיק למדי. הסיבה לכך שהסרטון הזה עלה אצלנו היא הבקר בו משתמש השחקן בתוך המשחק. המוצר הזה, שנראה כמו משהו עתידני ומטריד, הוא אחד הבקרים המעניינים ביותר בהם השתמשתי מאז ומעולם.

שמו הוא Novint Falcon, וזכיתי לפגוש אותו בתערוכת E3 2006. הדבר הזה הוא ההמשך הדיגיטלי של היד שלכם – אמצעי שליטה במרחב תלת מימדי שגם יכול לשנות את רמת ההתנגדות של כל אחת מהזרועות שלו. ההדגמה אותה ראיתי הייתה תוכנה בה הזזתי סמן שנתקל בחומרים שונים שהוצגו על המסך, כמו אספלט מים, גומי וכו.. כשהסמן שלי נגע בחומר, היה ניתן להרגיש את זה!

כבר אז אמרו ב-Novint כי הם רוצים להשיק את המוצר ולפתח תמיכה בשביל שימוש בו במשחקים מצליחים. ועכשיו, כפי שאפשר לראות, זה קורה. המוצר כבר הגיע לשוק, ומחירו כ-200 דולרים.

Rez HD

הכותר Rez, שיצא לפני כ-6 שנים לפלייסטיישן 2, הוא אחד המשחקים הייחודיים שהושקו אי פעם לקונסולה הזאת. המשחקיות שלו פשוטה מאוד – דמות עפה ברחבי סייברספייס ויורה באויבים. השחקן יכול לשלוט רק על הכוונת, והמטרה הפשוטה היא להינעל על כל גל חדש של אויבים ולהשמיד אותו.

הייחוד של הכותר הזה מגיע בחוויה שהוא מספק. מדובר בשילוב של גרפיקה פשטנית, מוזיקה ממכרת שמושפעת מפעילויות השחקן ורטט בבקר של הקונסולה. ביפן המשחק אפילו הגיע עם "ויברטור טרנס", ואתם צריכים לבחור האם להאמין למפתחי המשחק שטענו כי לא היה מדובר בצעצוע מין.

אז כן, Rez HD הוא אותו המשחק, רק עם גרפיקה יותר טובה, שמגיע הפעם לקונסולת האקס-בוקס 360. המשחק זמין כיום לקניה והורדה ב-Xbox Live Arcade, שטרם נפתח לקהל הישראלי נטול כרטיס אשראי אירופאי או אמריקאי.

Sam and Max: Night of the Raving Dead

סדרת משחקי ההרפתקה Sam & Max, שמתקיימת כיום בדמות תוכן אפיזודי, לא מתנהגת בצורה שהולמת משחקים קטנים. במקום זה, בכל פעם שיוצא פרק חדש בהרפתקאותיהם של הארנב והכלב, אנחנו מקבלים טריילר גדול ומושקע.

הפעם הסרטון כולל פארודיה משעשעת מאוד על סרטים אילמים, ורמזים למה שאנו עתידים לראות בפרק החדש הזה: ערפדים. ולא סתם ערפדים, אלא כאלה שאוהבים מאוד מוזיקה רועשת ולרקוד עד אור הבוקר. אבל לא מעבר לכך, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully