וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מק רויאל

3.2.2008 / 9:05

חלק ב' של עשיריית התוכנות המסחריות שאחרי שתתקינו אותן לא תבינו איך חייתם קודם לכן

Candybar

אוקי, אני מודה, התוכנה הזו לא עושה שום דבר שימושי. היא לא תגביר לכם את היעילות האישית, לא תפיקו ממנה שום דבר שיתורגם לרווח כלכלי. Candybar עושה דבר אחד בלבד - משנה את הצלמיות ואת ה-dock של מערכת ההפעלה שלכם כך שאלו יתאימו לטעמכם האישי. בעזרת התוכנה תוכלו לעשות שימוש בצלמיות שהורדתם מהאתר iconfactory או אתרים אחרים שעושים שימוש ב-icontainer. הקובץ הנ”ל הוא אוגדן של צלמיות שמחליפות באופן מלא את כל התיקיות שלכם, צלמיות המערכת וצלמיות שימוש (כמו הצלמית של דיסק לצריבה או צלמית של כונן חיצוני המחובר ב-usb). כעת בלאופרד Candybar (שעובדת רק עם מערכת ההפעלה החדשה) מאפשרת גם להחליף את ה-dock למגוון רחב של צבעים ועיצובים. זו אמנם לא תוכנה שימושית במיוחד אבל חלק מהעניין של מחשב אישי הוא ההתאמה האישית. אני אוהב את העובדה שהמערכת שלי נראית שונה מזו של אשתי או של אח שלי למרות שאנחנו מריצים תוכנות דומות במערכת ההפעלה האהובה עלינו.

Cocktail

התוכנה הזו תאפשר לכם לעשות שינויים במערכת שלכם ברמה העמוקה ביותר וזאת מבלי לגרום לנזק. רוב הפקודות שנמצאות בתוכנה הזו דורשות מאנשים לגשת אל ה-terminal שורת הפקודות של osx המדברת ישירות עם הבסיס של ה-UNIX שהוא לב ליבה של מערכת ההפעלה. מדובר באפשרויות די מתקדמות בין השאר ביטול ה-Dashboard (המקום בו מסתתרים הווידג’ים של מערכת OSX), לנקות באופן מלא את כל ה-cache של המערכת, הגדרות חשמליות, הגדרות רשת וכאלו הקשורים ל-dock, לספארי ותוכנות אחרות ועוד כלים שונים שלרוב לא ניתן לגשת אליהם בקלות שכזו.

התוכנה כוללת גם מספר מרכיבים אוטומטיים שעורכים תחזוקה שוטפת למחשב וידאגו להשאיר את המק שלכם במצב מושלם גם לאחר שימוש רב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

!Tangerine

מכירים את הרגעים האלו שבא לכם לשמוע שירים מקפיצים במיוחד, לזנק אל תוך נעלי הספורט שלכם ולצאת לריצה? או אולי לשבת בבית עם האור עמום עם כוס אלכוהול טובה? אולי בא לכם לנקות את הבית ואתם רוצים מוסיקה נעימה שתלווה אתכם בלי להרדים? או אולי אתם בכל זאת רוצים לישון ומחפשים שירים שישלחו אתכם לשינה ערבה? ובכן, לרוב תאלצו לעבור על רשימות השירים שלכם ולחפש אלבום או את השירים שאתם מכירים ולעבוד עם זה. לחילופין להתחיל לבנות רשימות שמע באופן עצמאי, דבר שיכול לקחת הרבה זמן וקרוב לוודאי יעלים את החשק שלכם לזנק אל תוך אותן נעלי ריצה.

Tangerine מקילה עליכם בכך שהיא סורקת את כל השירים שיש לכם בספריית itunes ומאתרת את ה-BPM‫ (bit per minute) שלהם. אחרי שיש לה את הנתון הזה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקבוע מהו קצב השירים שאתם מחפשים (BPM גבוהה אומר שירים קצביים יותר, נמוך אומר שירים רגועים), מה אורך רשימת השמע שאתם מעוניינים, מה יהיה מבנה הרשימה - שירים מעורבים, מתחיל נמוך ומתגבר, עולה ויורד בקצב וכדומה - ומה השם שלה.

Tangerine תבנה לכם רשימה חדשה בכל פעם ותייצא אותה אל איטונס ומשם תוכלו להעביר אותה אל האיפוד שלכם. כל התהליך אורך דקות בודדות והדבר הנפלא ביותר הוא שאף פעם לא תשתעממו מהתוצאה. כעת כל שאתם צריכים לעשות הוא לגשת אל האתר ולהיפרד מ-25 דולר.

Pzizz

התוכנה הזו עובדת על שתי הפלטפורמות - מק וחלונות - ומדובר בטכנולוגיה מהפכנית הדואגת לדבר אחד בלבד, היא תספק לכם מנוחה אמיתית ושינה עמוקה.

בעזרת פיתוחים טכנולוגיים של צליל וגלי מוח, Pzizz מייצרת עבורכם קטעי מוסיקה שעל פי דרישתכם ילוו בקולו של מדריך או יישארו מוסיקליים בלבד. כרגע יש שני מערכים: שינה והגברת האנרגטיות. אחרי שהפעלתם את התוכנה אתם קובעים אם מדובר במנוחת צהריים קצרה או שאתם מתכוננים לשנת לילה. לחיצה אחת על כפתור ויש לכם קטע מוסיקלי מקורי וחדש שילווה אתכם לשינה. בגלל הטכנולוגיה המעורבת בעניין המוסיקה אינה אקראית ועובדת על המוח שלכם כך שיכנס למצב של מנוחה עמוקה במהירות רבה יותר. ככל שתשתמשו בתוכנה יותר תגלו שאתם ערניים יותר וממוקדים יותר וגם שנת לילה גרועה יחסית (כמו זו שעברנו אשתי ואני אחרי לידת הבת) הופכת ליעילה יותר ומאפשרת לכם להמשיך ולתפקד.

אם תרצו תוכלו לייצא קטעי מוסיקה אל האייפוד שלכם או סתם לאייטונס ולהאזין לאלו או לייצר לכם קטעים חדשים מתי שיתחשק לכם.

באתר החברה תוכלו להוריד קטעים לדוגמה ולהתנסות וגם את התוכנה עצמה לניסיון. בין אם אתם סובלים מנדנודי שינה או לא, Pzizz תשנה לכם את הלילה. המחיר 30 דולר לחבילת השינה או לחבילת האנרגטית. לחילופין תוכלו לרכוש את שתיהן במחיר של 50 דולר.

Bitclamp

העובדה שהמק שלכם בטוח מוירוסים ורוגלות למיניהן לא אומרת שאף אחד לא יוכל לפרוץ לכם למחשב פיזית בגלל שהשארתם אותו פתוח במשרד או בבית לדוגמה. אם יש לכם קבצים שאתם רוצים לשמור עליהם מעיניים סקרניות יש כמה דרכים לעשות זאת על המק. דרך חדשה יחסית, המבטיחה קידוד ברמה הגבוהה ביותר, כזו בה עושים שימוש בצבא האמריקאי, מגיע בצורת התוכנה Birclamp. גוררים את הקבצים שאתם רוצים לשמור אל חלון התוכנה, מספקים ססמה ובוחרים את עצמת הקידוד וזהו זה, נוצרת לכם כספת שמורה היטב עם כל הקבצים הסודיים שלכם בתוכה. כאשר היא פתוחה ניתן לעבוד על הקבצים ולסגור אותם שוב ואז לנעול את הכספת. התכונה שאני אוהב יותר מכל ב-bitclamp היא שניתן לשמור את הכספת שלכם בפורמטים שונים המדמים פורמטים רגילים כמו jpg, doc, rtf, pds וכדומה. מי שיחפש אחרי קבצים מיוחדים באתר שלכם יראה עוד תמונה או קובץ טקסט שגם אם ינסה לפתוח אותן הוא לא יצליח ויקבל הודעת שגיאה, כאילו הקובץ פגום. בינינו מי יטרח בכלל נסות לפתוח קובץ jpg כאשר הוא מחפש אחרי היומן האישי שלכם או אחרי טבלת הפיננסים שיצרתם לעסק? או אחרי המיילים הסודיים שלכם?

Bitclamp היא כלי נהדר למשתמשים מקצועיים וביתיים שיש לבם סודות שהם לא מוכנים לחלוק. המפתח של התוכנה מתכנן לבנות פלטפורמה עבור משתמשי חלונות שיכולו לפתוח את הקבצים כך שתוכלו לשלוח באופן הבטוח ביותר את הקבצים שלכם לעמיתים. בעתיד משתמשי חלונות יוכלו גם ליצור כספות משלהם ולשלוח לכם.

כתבו לנו

נשמח לשמוע על התוכנות המסחריות האהובות עליכם וכמו תמיד אם יש לכם שאלות או בקשות להמלצות אתם יכולים לשלוח אל המייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully