וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משדרגת את הניווט

דידי חנוך

3.2.2008 / 13:12

עומדת להשיק גרסה משודרגת של שירות הניווט שלה, עם ממשק וובי, עדכוני תנועה ותצוגה תלת מימדית

פלאפון ממשיכים לשים דגש על היתרון האסטרטגי האחד שיש להם על המתחרות: העובדה שכל מכשיר דור שלוש של החברה כולל בתוכו רכיב ניווט מובנה. בחברה אומרים שמספר המנויים לשירות הניווט צמח בשנת 2007 מ-35 אלף ל-200 אלף, וצופים המשך לגידול המהיר במספר המשתמשים.

במסגרת זאת משיקה החברה גרסה חדשה של תוכנת Telmap Navigator, תוכנת הניווט שנמצאת במכשיריה ובמכשירי חברת סלקום. הגרסה החדשה כוללת שדרוג שנמצא כבר במכשירי סלקום ושני שיפורים שהם חדשים בשוק הישראלי.

השדרוג שנמצא כבר הוא מערכת עדכוני התנועה שבדקנו כבר במכשירי סלקום ושזכתה לציון סביר למרות חסרונותיה בניווט תוך עירוני. מדובר בהחלט במרכיב חשוב במערכת ניווטית, וביישור קו משמעותי מבחינת פלאפון.

הראשון מבין שני השדרוגים הנוספים - והחשוב מביניהם לטעמנו, הוא יישום וובי שמאפשר לחפש מסלול ברשת בבית ולשלוח את המיקום ב-SMS למכשיר. מהיישום הוובי ניתן לשלוח מיקום בחינם לכל מכשיר דור שלישי של פלאפון בו מותקנת התוכנה המשודרגת. כמו כן, ניתן לשלוח SMSים עם מיקום ממכשיר למכשיר, כך שמספיק שאדם אחד יבצע את פעולת החיפוש, והיעד יכול להישלח למכשירים של כל שאר הנוסעים למקום.

זהו פתרון לאחת הבעיות הגדולות של תחום ה-GPS, והוא נוחות השימוש בזמן נסיעה. כמו כן, האפשרות לשלוח את המיקום ב-SMS פותחת את הדרך ליישומים חברתיים מבוססי מיקום שהחברה עשויה להשיק בעתיד.

השדרוג האחרון הוא תצוגה תלת מימדית של הניווט. התצוגה החדשה נראית ברורה, ומועילה במיוחד במחלפים בהם הממשק הדו מימדי מציג תמונה לא מספקת שעשויה לבלבל.

פלאפון צפויה להשיק את כל השירותים החדשים החודש ביחד עם השקת מכשיר V9 של מוטורולה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון
  • gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully