וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילת עדכונים לויסטה - במרץ

חבילת העדכונים הראשונה (SP1) למערכת ההפעלה 'ויסטה' תהיה זמינה להורדה בעוד כחודש וחצי

באמצעה של הסערה החדשותית שהחלה בשישי שעבר, כשמיקרוסופט הודיעה כי היא מבקשת לקנות את אחת המתחרות הגדולות שלה בתחום האינטרנט – יאהו, לא שוכחת החברה גם להודיע על דברים שלאו דווקא קשורים להצעת הרכישה. הלילה הודיעו אנשי החברה כי חבילת העדכונים Service Pack 1 (SP1) למערכת ההפעלה 'חלונות ויסטה' נשלחה לייצור.

חבילת העדכונים, שתגיע בעוד כחודש וחצי, מוסיפה יותר מ-300 עדכונים לחלקים שונים של המערכת, שנועדו להפוך אותה למהירה יותר ובטוחה יותר. עם זאת, לא יתווספו ל'ויסטה' תכונות ויכולות חדשות. ה-SP1 תהיה זמינה בהתחלה רק באנגלית, צרפתית, ספרדית גרמנית ויפנית. היא תוצע למשתמשים הן על דיסקים והן דרך מערכת ה-Windows Update המקוונת. כחודש לאחר מכן, כל מי שאפשר התקנה אוטומטית של עדכונים, יעודכן עם ה-SP1 גם בלי להתקין אותה באופן ידני. כיוון שיש דרייברים שעדיין לא עובדים עם ויסטה, במערכות בהן קיים הדבר החבילה תסרב להיות מותקנת מחשש לפגיעה ביציבות המערכת.

מאז שהושקה לפני שנה וקצת, הפכה 'ויסטה' לשק החבטות של מיקרוסופט. לקוחות רבים סירבו לעבור למערכת החדשה בגלל בעיות מהירות, יציבות ועיצוב חדש. מצב המכירות אמנם השתפר כל הזמן, אך עדיין לא מאפשר למיקרוסופט לזנוח את חלונות XP הותיקה, שממשיכה להימכר במקביל לויסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully