וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Zalman ZM-MFC2

חברת Zalman מציגה יחידת בקרה למאווררים של המחשב שלכם, שמביא איזון בין החום במארז והשקט בחדר

המרוץ אחר המהירות בתחום המחשבים האישיים לא נגמר בקניית חומרה חדשה בכל כמה חודשים, אלא כולל גם נסיונות להוציא מהחומרה הנוכחית את המיטב. שינוי מהירות השעון (Overclocking) במעבד, כמו גם בכרטיס הגרפי, יכול להביא לשיפור ניכר בביצועי המחשב, אבל יש לזה מחיר. אחד מהדברים שנוצרים בזמן פעילות מאומצת יותר של הרכיבים הוא חום – הרבה חום.

לכן, כל מי שרוצה לעשות Overclocking צריך לדאוג קודם כל למארז שיכול לסלק את החום במהירות ויעילות המרבית. אך כשיש לכם 4 מאווררי-על, מתקבלת בעיה חדשה – רעש. חברת Zalman, שידועה בפתרונות שלה למחשבים האישיים, הוציאה לא מכבר מוצר שיכול לעזור לכם להתמודד עם הרעש הזה בסטייל.

שמו הכה-לירי של המכשיר הוא ZM-MFC2. מדובר בלוח שעונים שמותקן באחד מהסלוטים ששמורים, בדרך כלל, לכונני דיסקים, וכולל תצוגה גרפית של הדברים החשובים במערכת. כך, למשל, אתם יכולים לראות את צריכת המתח הכללית של המחשב בכל רגע נתון, כמו גם את מהירות המאווררים והטמפרטורה שנמדדת במקומות בהם שמתם את 4 החיישנים. המערכת מאפשרת לכם לא רק לנטר הכל, אלא גם לשלוט במהירות של כל מאוורר, במקרה שאתם מוכנים להקריב מעט מהטמפרטורה בשביל לקבל קצת יותר שקט. מחירו של המכשיר ממש לא נוראי, רק כ-55 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • zalman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully