וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

עכברי לפטופ מגיעים כיום בכל מיני צורות וצבעים, והצורה בה מגיע עכבר ה-Jelly Click המתנפח מיותרת לחלוטין

האחד הדברים היותר טיפשים שאדם יכול לעשות בפומבי זה לנפח דברים. לא משנה אם אתם מנפחים בלון יום הולדת, אבוב או בובה שמיועדת לאוכלוסייה הבוגרת – עצם פעולת הניפוח לעולם תיראה טיפשית ומביכה מעט לאנשים שמסתכלים עליכם מהצד. אבל בדרך כלל יש צידוק לניפוח של דברים, אז מי שנמצא סביבכם מבין ומקבל בהבנה את פעילויותיכם.

המצב עם ה-Jelly Click שונה במעט. מדובר בעכבר מחשב מתנפח. הרציונל מאחורי הרעיון הזה ברור מאוד – חסכון במקום. הרי עכבר כזה, בצורתו הלא מנופחת, גם לא תופס מקום בתיק וגם שוקל הרבה פחות מעכבר שעשוי כולו מפלסטיק קשיח. אבל אנחנו נמצאים היום בשלב הטכנולוגי בו יש כבר עכברים קטנים, כך שהחסכון במקום ובמשקל הוא אינו משמעותי.

אז מה נשאר? הקושי הפיזי שבניפוח והמבוכה הרבה שבניפוח העכבר הזה במקום בו אתם רוצים להשתמש בו. רק תחשבו כמה אנשים יסתכלו עליכם מוזר אם תתחילו לנפח עכבר בשדה התעופה. מעבר לכך, צריך גם לנפח אותו ממש חזק, ואז לסגור את השסתום במהירות, כי צורתו של העכבר חייבת להתאים איכשהו ליד. ובסך הכל, זה נראה כמו הרבה מאוד טרחה על כלום. למזלנו, הגאדג'ט הזה עוד לא יצא לשוק, ונמצא כיום בשלב העיצובי שלו. אבל זה לא מפריע לנו להחליט כבר על היותו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully