וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החידושים של סוני-אריקסון

בתערוכת MWC הציגה חברת סוני אריקסון שתי סדרות חדשות של טלפונים ושדרגה את ההיצע של הסדרות הקיימות

חברת סוני-אריקסון הקדימה את זרם ההכרזות מתערוכת MWC (Mobile World Congress, 3GSM לשעבר) שנפתחת מחר בברצלונה, וכבר היום בערב חשפה את ליין המכשירים החדש שילווה את החברה בשנת 2008. לא פחות מ-7 מכשירים הוכרזו, בהם שלושה מכשירים מסדרות חדשות לגמרי.

מכשיר הדגל, לפחות מבחינת המפרט שלו, הוא ה-Xperia X1. מדובר בסליידר קשת (דוגמת TyTn 2 ו-נוקיה E90), דור 3.5, עם מסך מגע רחב בגודל 3 אינץ' ומקלדת מלאה בחלקו התחתון. המכשיר מופעל בעזרת Windows Mobile, וכולל גם מצלמה עם חיישן של 3.2 מגה-פיקסל, רדיו, ג'ויסטיק אופטי, GPS ו-Wifi. למכשיר זיכרון פנימי של עד 400 מגהבייט, ותמיכה בכרטיסי הרחבה microSD. למכשיר ממשק חדש שפועל על גבי החלונות, אשר כולל מין פאנלים שסידורם מגיב בלצורה בה אתם מחזיקים את המכשיר. המכשיר יגיע לחנויות בעולם בחצי השני של שנת 2008.

ג'י, איזו סדרה מגניבה!

הסדרה החדשה השנייה שהושקה היא סדרת G, בה נראה שני מכשירים – G700 ו-G900. שני המכשירים פועלים בדור 3 וכוללים מסך מגע של 2.4 אינץ'. ההבדלים הם בכך של-G700 יש מצלמה של 3.2 מגה-פיקסל ואין יכולת אלחוטית, כשל-G900 יש מצלמה של 5 מגה וקישוריות Wifi מובנית. הייחוד של המכשירים הוא בסט התוכנות שלהם, שכולל בין השאר גם יכולת לכתוב הודעות בכתב יד עם העט של המכשיר ואז "להדביק" אותן למסך הראשי.










.

סייבר-ירי הפך למדוייק יותר

מעבר לכך, סדרת Cybershot, שמתרכזת ביכולות הצילום, קיבלה היום תוספת בדמות שני מכשירי דור 3.5 חדשים: C702 ו-C902. הדבר המיוחד ב-C702 הוא היותו חסין מפני אבק ונתזי מים. מעבר לכך, כולל המכשיר גם מצלמה בגודל 3.2 מגהפיקסל עם תכונות של זיהוי פנים ועריכת תמונות בעזרת המכשיר עצמו. יש לו גם מסך בגודל 2.4 אינץ' ורדיו.

ל-C902 אין GPS, והמסך שלו בגודל 2 אינץ' בלבד, אבל הוא מפצה על כך במצלמת 5 מגהפיקסל, טכנולוגיית BestPic, ייצוב תמונה וייצוב וידאו. יש כאן גם תמיכה בטכנולוגיית Pictbridge, שמאפשרת להעביר תמונות מהמצלמה להתקנים תומכים בלי שימוש במחשב. שני המכשירים משתמשים בכרטיסי הזיכרון Memory Stick Micro.

ווקמן חדש ומגניב

סדרת ה-Walkman המוזיקלית מקבלת היום את ה-W980 – מכשיר צדפה חדש בדור 3.5. למכשיר זכרון פנימי של 8 גיגהבייט, משדר FM שמאפשר לכם לשדר את המוזיקה לאנשים שנמצאים מסביבכם ולרדיו של הרכב. ומערכת TrackID שמאפשרת לכם להקליט מספר שניות של שיר ואז לזהות אותו דרך מערכת מקוונת. מעבר לכך, יש לו גם מצלמה של 3.2 מגהפיקסל ושלל אביזרים אופציונאליים.

הטלפון האחרון שהוצג הוא ה-Z770, מכשיר צדפה דור 3.5 פשוט יחסית שמותאם לגלישה באינטרנט. למכשיר מצלמה של 2.0 מגהפיקסל, נגן מוזיקה ושלל אופציות שמאפשרות לשלוח ולקבל מיילים גם בלי היכרות אינטימית עם הגדרות של שרתי דואר אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully