וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונקר של בזק

חברת בזק השיקה היום מרכז תת-קרקעי בשם Data Center, שנותן שירותי אחסון וגיבוי ללקוחות עסקיים

חברת בזק השיקה היום את ה-Data Center - מרכז האחסון, הגיבוי והתקשורת החדש שלה, אשר מכוון ללקוחות עסקיים. המרכז, שנמצא במתקן תת קרקעי ביפו, משתרע על שטח של 2500 מ"ר, כשחצי מהמקום הזה מיועד להצבת ציוד של הלקוחות. במרכז יש אזור משותף, בו יכול הלקוח לשים את הציוד שלו בתוך אחד מארונות התקשורת המתקדמים שנמצאים במקום, וכמו כן אזור שלם בו ניתן לבנות כלוב פרטי ונעול בשביל הציוד.

בבזק אומרים כי מדובר באחד ממרכזי התקשורת המתקדמים בעולם, אשר הוקם בהשקעה של למעלה מ-40 מיליון שקלים. המתקן כולל תשתית חשמל מתקדמת עם גיבוי של גנרטורים ומכשירי אל-פסק, גישה ישירה לכל סוגי התקשורת של בזק, אבטחה ושמירה ואף חדרי עבודה בהם יכול הלקוח להשתמש בזמן משבר בשביל להמשיך ולעבוד.

מטרת המרכז החדש היא לספק ללקוחות, קטנים וגדולים כאחד, את היכולת לשים את המידע והשרתים שלהם במקום מאובטח שחסין במידה גבוהה גם מפני איומים פיזיים כגון רעידות אדמה, שריפות והתקפות טרור כאלה ואחרות. בבזק צופים כי תחושת האיום שמרחפת מעל כולנו, כמו גם השירותים אותם הם מסוגלים לספק, יניבו כבר בשנה הרביעית הכנסה שתעמוד על כ-45 מיליון שקלים. בעתיד, אם הביקוש יהיה גבוה, מתכוונים בחברה להרחיב את המרכז – דבר שאליו הם כבר מוכנים מבחינת השטח.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully