וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Secunia PSI

12.2.2008 / 14:01

תוכנת השבוע שלנו מנטרת את התוכנות האחרות שנמצאות על המחשב ודואגת לכך שתהיינה בגרסה המעודכנת ביותר

בחודשים האחרונים אנחנו מביאים לכם כאן מדי שבוע את תוכנת השבוע שלנו, ואם התקנתם את כולן, יש לכם כנראה לא מעט תוכנות במחשב. למען האמת, גם אם לא התקנתם אף אחת מהתוכנות, כנראה יש לכם הרבה תוכנות. כי ככה זה, מערכת ההפעלה טובה, בדרך כלל, בלהפעיל דברים, אבל לא מספקת חבילת שירותים כוללת שמאפשרת לנו להסתפק רק בה.

בשביל זה בדיוק הומצאה ה-Secunia PSI, תוכנת השבוע שלנו. התוכנה הזו מנטרת את הפעילות של התוכנות האחרות במחשב, במטרה לדאוג לכך שהן תהיינה הכי מעודכנות שאפשר. על פניו מדובר בפעילות פשוטה מאוד, אבל גרסאות הכי מעודכנות זה דבר חשוב מאוד מבחינת הבטיחות. כשמוצר יוצא לשוק, הוא מעולם לא מושלם, ועדכונים מספקים לעיתים קרובות מאוד פתרונות לבאגים ועדכוני אבטחה.

הפעילות של Secunia PSI פשוטה מאוד. היא סורקת את כל התוכנות במחשב, ובודקת אם יש גרסאות מעודכנות יותר שלהן. בנוסף, יכולה התוכנה להגיד אם מדובר בתוכנה שקרובה לסיום מחזור החיים שלה, או תוכנה לא מאובטחת באופן כללי. במאגר שלה נמצאות יותר מ-300,000 גרסאות ייחודיות של תוכנות פופולריות, וגם היא מתעדכנת לעיתים לא רחוקות. בנוסף, מדובר בתוכנה חינמית לחלוטין. החסרון היחיד הוא הזמינות – התוכנה זמינה רק למערכת ההפעלה 'חלונות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully