וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בתערוכת WMC

אמיתי זיו

13.2.2008 / 10:07

סוני-אריקסון גברה על נוקיה וסמסונג בתערוכת WMC בברצלונה, ה-W910i שלה הוכתר כמכשיר השנה

בערב חגיגי הוכרזו אתמול הזוכים בתערוכת העולם הסלולרי בברצלונה, מובייל וורלד, וארגון מפעילי ה-GSM בעולם.

הזוכה הגדולה של הערב היא חברת סוני-אריקסון שהמכשיר שלה מדגם w910 זכה בקטגוריית מכשיר השנה וגבר על המתחרות נוקיה וסמסונג שהתמודדו גם הן.

חברת יאהו זכתה בקטגוריית הפורטל הסלולרי הטוב ביותר על Yahoo! Connected Life ותוכנת ההפעלה, וינדווס מוביל 6 הביאה למיקרוסופט את התואר מוצר/שירות סלולרי הטוב ביותר.

כפי שפורסם ב-TheMarker, חברת RAD הישראלית היא מקור הפטריוטיות הלוקאלית השנה, כאשר זכתה בתואר שירות הרשת הטוב ביותר על מוצר ליעילות משאבי רשת, עבור מפעילות סלולריות. החברות הישראליות האחרות שהתמודדו לא זכו, ביניהן קומברס ו-TJAT שהתמודדו בקטגוריית תוכנת המסרים המיידים הטובה ביותר לסלולר ו- VRINGO הישראלית שהתמודדה על שירות הרשת החברתית הסלולרית הטוב ביותר.



כידוע, המכשיר הזוכה של סוני-אריקסון משווק בארץ על ידי חברת ברס-אלקטרה בסלקום ופרטנר. המכשיר הושק בהשקעה גדולה של ברס-אלקטרה כאשר הוא משווק עם סט שירים של כנסיית השכל build in.



מיקי ברקן, מנכ"ל החברה בישראל מוסר את תגובתו לזכייה: "הזכייה מראה שגם ההימור שלנו בארץ היה נכון וגם של המפעילות הסלולריות, כי שתיהן אימצו אותו בחום. השקענו ב-w910 המון כסף בישראל, גם בפרסומות וגם בשיתוף פעולה עם כנסיית השכל, וזה רק מראה שהשוק בארץ בוגר ואנשים מבינים את הביזנס. כשמסתובבים בתערוכה רואים את הניידים שייצאו עוד חצי שנה, וזה מכשיר שכבר נמכר עם כל כך הרבה חדשנות והוא ימשיך להוכיח את העליונות שלו בארץ".



שיווק המכשיר התחיל בארץ בינואר ונכון לעכשיו נמכרו ממנו כ-10 אלף יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully