וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Dodeca 2360

אם אתם תמיד מפספסים את הדברים המעניינים שמתרחשים סביבכם, מצלמת וידאו של 360 מעלות תוכל לעזור

אחד הדברים אותם הייתי ממש רוצה זה זוג עיניים על הגב. טוב, לא באמת, אבל קצת חבל לי שגם אם משהו מעניין קורה סביבי, יש סיכוי של יותר מ-50 אחוז שלא אראה את זה בגלל שהעיניים שלנו מסוגלות להסתכל רק לכיוון אחד. אותו הדבר קורה כשאנחנו מצלמים איזשהו אירוע במצלמת וידאו - יש סיכוי לא קטן שנפספס את הדבר שבדיעבד מסתבר שיא האירוע אותו מאוד רצינו לשמור.

מכשיר שיכול לבוא לעזרתנו הוא ה-Dodeca 2360 של חברת Immersive Media - אותה החברה שסיפקה לגוגל את הציוד בעזרתו הם צילמו את הרחובות בערים הגדולות בארצות הברית. המערכת עליה אני מדבר היא מצלמת וידאו בצורת כדור, בעלת 11 עדשות ו-4 מיקרופונים, שמסוגלת להקליט וידאו ברזולוציה של 2400x1200 עם 30 פריימים לשניה. הטווח אותו המערכת מצלמת הוא 360 מעלות אופקיות ו-290 מעלות אנכיות, כך שכמעט ואין סיכוי לפספס את התמונה השווה ביותר.

המצלמה עצמה שוקלת כ-1.2 קילוגרמים, אך המערכת כוללת גם את יחידת הבקרה והיחידה המקליטה, בה כל החומר מועבר לכוננים קשיחים (ניתן להקליט עד 3 שעות). יחד עם כל אלה, שוקלת ה-Dodeca 2360 כ-12 קילוגרמים - לא מעט, אך עדיין בתחום של ציוד נייד. ומעבר לכך, ניתן גם להקליט יחד עם התמונה נתוני GPS בשביל שתדעו בדיוק איפה צילמתם. באתר הרשמי לא מצויין המחיר של הערכה - ואני מאמין ההגדרה "זולה" לא תתאים לה, אך תחשבו כמה מגניב יהיה אם תוכלו לנסוע ברכב ולדעת שכשתחזרו הביתה, תוכלו לראות את כל אותם הדברים המעניינים שהתרחשו סביבכם, אותם פספסתם.

  • עוד באותו נושא:
  • dodeca 2360

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully