וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מחשבון שפועל על מים הוא בזבוז של טכנולוגיה מגניבה על גאדג'ט שלא באמת צריך חידושים כאלה

אחד הדברים שממש לא חסרים בעולם המודרני הוא מחשבונים. מעבר למחשבון שיש כמעט לכולנו בטלפון הסלולרי, יש גם מחשבונים ייעודיים טובים שמופעלים על ידי הסוללה או אור. על פניו, זה מספיק, לא צריך יותר מקורות מתח למחשבונים. ועם זאת, מגיע לו עכשיו הגאדג'ט הגרוע של השבוע ומראה שגם אם אין דרישה למשהו, אנשים עדיין ייצרו אותו.

מדובר במחשבון חדש - לא מחשבון מדעי או משהו, סתם מחשבון - שמופעל על ידי מים, או כל נוזל אלקטרוליתי אחר. מילוי אחד מספיק לחודש של פעולה, וזה היה יכול להיות מגניב, אם למישהו היה באמת אכפת ממחשבונים שעובדים על מים. אבל באמת, כיום אין שום הצדקה ליצור גאדג'ט כזה, מעבר ללהראות לאנשים ש"הנה, עשינו מחשבון שפועל על מים".

לפני מספר חודשים כבר הוצג טלפון סלולרי שפועל על מים, וזה דווקא מגניב. אבל מחשבון? הרי לא מדובר במכשיר בו אנו מחליפים סוללות בכל יום, שבוע, חודש ואפילו שנה. ברבים מהמקרים, אנחנו לא מחליפים בו סוללות בכלל אלא פשוט מסתפקים בפאנל הסולארי הקטן שנמצא כמעט בכל מחשבון כיום. ועוד המחיר - מילא היה עולה כמה דולרים, מה שהיה מאפשר להתלהב מהקונספט, אבל המחשבון הזה עולה כ-20 דולרים. וזה בדיוק מה שהופך את הגאדג'ט הזה - בזבוז של טכנולוגיה מגניבה על מוצר שלא באמת צריך אותה - לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully